maandag 8 oktober 2012

Quotes: Let it be an inspiration

Ik heb weer een artikel waarin ik quotes laat zien! Ik vind het persoonlijk wel eens leuk om allemaal quotes te lezen, het leukste is in foto's, maar daar kom je meestal de zelfde tegen... Ook in liedjes zitten hele mooie teksten, en ik dacht laat ik er eens wat uitpikken dat ik leuk vind en de moeite waard zijn om te tonen! So here we go!


Deze quote heb ik zelf even op een achtergrondje gezet. Het komt uit een liedje dat we op bezinningsdag beluisterd hebben. Ik vond het wel mooi. Het liedje is van Melanie Safka en het noemt Beautiful people. Het liedje op zich is niet zo mijn ding en ik vind dat de tekst precies niet goed op de muziek past, maar de boodschap en de tekst zelf is wel mooi.

Don't lose who you are, in the blur of the stars 
Seeing is deceiving, dreaming is believing, 
It's okay not to be okay... 
Sometimes it's hard, to follow your heart. 
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising, 
Just be true to who you are

Dit stukje is het refrein van Who You Are by Jessie J. Ik ben tegenwoordig wel wat fan van Jessie J precies, Who you are en Nobody's perfect zijn een van mijn favoriete liedjes van het moment! En eigenlijk zijn die liedjes gewoon in z'n geheel een hele inspiratie, maar ik wou er gewoon even een stukje uithalen.

Mamma told me not to waste my life
She said spread your wings my little butterfly
Don't let what they say keep you up at night
And they can't detain you
Coz wings are made to fly
And we don't let nobody bring us down
No matter what you say it won't hurt me
Don't matter if I fall from the sky
These wings are made to fly

Dit stukje is het refrein van Wings by Little Mix. Ik vind het een super leuk lied en ik vond dit stukje heel mooi! Vooral dan "Don't let what they say keep you up at night" en "These wings are made to fly".

Tumblr_m5i9pkzm2n1rvq2t0o1_1280_large
Dit! Deze vond ik om een of andere reden echt heel goed! Je moet niet gans de dagen op je gat voor de computer zitten en maar zitten tellen hoeveel dagen je daar al zo zit. Doe iets! Zorg dat elke dag telt en dat je niet in de avond moet denken 'Wat heb ik mijn dag weer verspild'. Dat is ook iets waar ik zelf aan moet werken, ik wil gewoon dingen doen en niet teveel binnen zitten!

20081222132710_large

Deze vond ik ook heel leuk! Als je een droom hebt, iets om naar te streven dan ben je gewoon gelukkiger en denk je niet altijd 'Wat ben ik hier aan het doen met mijn leven'.

304532_160128627407928_100002323748469_328034_1055362191_n_large
Deze vond ik ook heel leuk! De liedjes dat ik eerder in dit artikel heb gezegd dat zijn de liedjes die de waarheid spreken en echt iets betekenen. En dan van die liedjes als dubstep zijn degene dat gewoon geluid/lawaai zijn. Dat is mijn mening erover. Natuurlijk is niet alle muziek waarnaar ik luister traag en betekenisvol, waarvan je bijna moet janken. Maar gewoon wat robot geluidjes achterelkaar zetten en zorgen dat iedereen doof is... 

En om jullie even terug happy te maken:
Tumblr_los2w6mlcu1qazstso1_500_large

xoxo Roos

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...