zaterdag 12 mei 2012

Pixie Lott

Hyee!
Zoals jullie weten heb ik al verschillende keren een artikel over een celeb geplaatst, ik heb het dan vooral over hun stijl, en ook hun nummer, acteertalenten... Deze keer ga ik het puur over de kleding en stijl van Pixie Lott hebben! Ik vond heel veel mooie foto's en looks terug van Pixie Lott op het internet en wou die met jullie delen en zeggen wat ik ervan vind en wat ik er zo mooi aan vind! Dus zijn jullie er benieuwd naar, lees dan verder!
Ik ga jullie er paar foto's tonen van hoe ze eruit ziet op events... en dan ga ik jullie foto's laten zien van hoe ze op straat rondloopt ect...
BRIT awards 2012
Ik vind de outfit niet zo geweldig, zwart kan mooi zijn, maar niet met al die bollen en de kant... Ik vind het niet spuuglelijk, maar ook niet geweldig! 
In de cosmopolitan zag ze er wel goed uit.
De ogen zijn iets té...
Gekke gezichten trekken kunne ze ook, met ene typische koffiemok in de hand!
Schattig kleedje, maar ik zou het zelf nooit kopen!
Super schattige t-shirt en de short heeft ook iets! Van de schoenen ben ik minder fan....
Super cute jurkje!
Toffe combinatie! Ik vind het heel mooi! Patroon met zwart is altijd tof! En de pastel bloem in haar haren is ook mooi!
Dit is zo'n tof kleedje! Lekker simpel maar mooi!
Op deze ftoo!s staat ze ook mooi! Alleen het bandje in de mddelste, daar ben ik niet zo fan van, en ook de armbanden op die foto vind ik er niet ze bij passen... Diezelfde armbanden passen wel bij de linkse foto! En ze heeft de schoenen aan die ze ook aanhad in de look die ik goedkoop heb nagemaakt!
Trends Pixie Lott for Lipsy Spring/ Summer 2011 Collection
Dit vind ik een hele mooi foto!!!! Ik ben echt fan!!!
En zo zijn er nog veel foto's van veel looks, maar zoals iedereen kunnen celebs ook last hebben van acne:
Zo ziet ze er echt anders uit!!

Wat vinden jullie van haar en de looks?


Ze kan ook nog zingen! Wat vinden jullie van haar liedjes en cover?!!
Zeg het me allemaal!
xoxo Roos

3 opmerkingen:

  1. Ik vind die zwarte jurk ook niet mooi, de andere outfits vind ik wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat super dit!!! Echt supercute dat je deze pagina over Pixie lott hebt gemaakt, ze is echt een mooi meisje en ze draagt mega toffe kleren! Me like! hier dancesongs vind ik ook super, volgens mij ben ik ook fan!!!!!! xxxxxxx Esmee

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...