dinsdag 1 mei 2012

OOTD #2 Dag van de Arbeid met een Zonnetje

Hyee!
Om even op het thema van Laura verder te gaan....
Voor ik deze blog begon is het een keer heel warm weer geweest en had ik dus een lente/zomer outifit aan! En die wou ik eens tonen! Het is simpel maar echt wel leuk en super voor de zomer! Ik kan me nog van een paar stukken herinneren vanwaar ze komen, maar niet hoeveel ze kosten! Maar ik zal schatten ;D

Oké nu zal ik even de kleding overlopen ;D
- Vestje: H&M tussen de €10,00 en €20,00
- Topje: H&M rond de €10,00
- Rokje: H&M rond de €20,00
(wow ik heb opeens door dat die kledingstukken allemaal van h&m komen! Maar ik zweer jullie dat heel mijn kledingkast niet uit h&m komt xd Ook heb ik elk kledingstuk een ander jaar gekocht, ik groei niet echt veel het is daarmee haha).
- Schoenen (oude): Suske Sloep (prijs weet ik echt niet...)
- Nagellak: Mavala waikiki orange

Dat rokje heb ik van vorig jaar en dat vestje heb ik ook al redelijk lang, het topje heb ik deze lente / voor lente gekocht. Het rokje vond ik geweldig mooi! En daar ben ik overtuigd van ;) Dat vestje heeft een paar leuke details aan de mouwen vanonder, en het staat me mooi en slank! En het topje is super mooi op zich en vond ik er wel leuk bij passen, jammer genoeg is dat super hard gekrompen in de was!! Gewoon aandoen kan niet echt meer maar om het zo in een rokje/shortje te steken zal het wel lukken!

LET NIET OP MIJN BLEKE BENEN (het was begin lente en dan ben ik absoluut niet bruin xd) en mijn haar ligt ook niet geweldig! Absoluut niet geweldig!! ;o
Wat vinden jullie van de outfit? Simpel maar zomers zou ik zo zeggen?
xoxo Roos

3 opmerkingen:

  1. super mooi! je moet echt vaak van die ootd doen want ik vind dat leuk om te zien en ik hou van jou stijl <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig! Echt mooi.
    Elkaar volgen?
    XO Talisa

    www.hersecondskintali.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuke stijl heb jij!
    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...