vrijdag 25 mei 2012

TGIF, Watermeloen en ootd

Hyee!
Vandaag heb ik een artikel met echt van alles erin staan, ik ga jullie dingen tonen dat ik op internet vond, ik ga jullie foto's laten zien, iets vertellen... Gewoon omdat het zo'n leuke vrijdag is!
Laten we beginnen met het artikel van vandaag!
Ik weet niet of iedereen "The Fine Brothers" op youtube kent, maar ze hebben een soort show 'kids react' waar ze viral video's aan kinderen laten zien die daar dan op reageren! Toen maakte ze teans react, met dus tieners en gisteren hebben ze hun eerste foto met oudere mensen geplaatst: klik hier om die video te bekijken! In hun eerste 'episode' reageren ze op Nyan Cat!


Het was eindelijk mooi weer!!!! Oh wat heb ik genoten! Terwijl iedereen aan het zagen was van de hitte was ik lekker blij dat ik niet aan het doodvriezen was!! ;)

Limited Edition „Revoltaire” by CATRICE
Mei is bijna gedaan mensen! Ga nog iets kopen van de limited edition! ;)

Ik moest deze week een mega grote boekbespreking maken voor Nederlands van het boek 'het engelenhuis' van Drik Bracke! We moesten ook een creatieve opdacht maken. Dit was mijn zelf gemaakte voorflap:

Ik heb dansshow gehad zondag 20 mei:

De nieuwe glossy box lag weer bij iedereen aan de deur (ik heb hem niet hoor) en er waren weer super veel filmpjes van ;D

Hier wat foto's die ik vond op weheartit.com, ik vind ze mooi en wil ze met jullie delen!
Tumblr_ljvr7d4auu1qiwul8o1_500_large Dfiqg5_large 
Tumblr_lthgypqwvv1qm22v5o1_250_large

Tumblr_la6hr4cupn1qdlsnwo1_500_large

Tumblr_l9ii06q8zk1qddiloo1_500_large

Tumblr_l7puiknwur1qc4obho1_500_large

Tumblr_laesyky9ak1qc8n1wo1_500_large

1286764613528_f_large

En nog veel meer!! Wat vind jij van die foto's? Heb jij al eens iets gepost op weheartit, of heb je ergens een super mooi foto zien staan? Zet de link in een reactie!

En dit is een tweet die Will Smith Parody deze avond stuurde:


Will Smith Parody
Don't forget to pray tonight, because God didn't forget to
                               wake you up this morning.


Will Smith Parody tweet altijd van die diepzinnige tweets, maar hij word echt super vaak geretweet! Het is al meer dan 50 keer geretweet en al meer dan 50 favorieten, terwijl de tweet of het moment dat ik dit typ nog maar 5 minuten online staat...

Deze week hebben we ook niet zoveel geupload want we hadden echt super veel werk voor school, dat hoor je waarschijnlijk wel vaker maar het is waar! Wij moeten ook nog aan school denken...
Mijn vrijdag kan allesinds niet beter want ik heb WATERMELOEN ♥
(rokje van de H&M (vorig jaar) en bloesje van de pimkie)

xoxo Roos

1 opmerking:

  1. Leuk artikel! ik vindd weheartit.com ook super leuk, en je outfit is schattig :)
    lovess xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...