woensdag 9 mei 2012

3 betaalbare outfits!

Heeey allemaal!

Wat doe je als je een afspraakje gepland hebt, je hebt niks in je kast hebben en bijna al je geld is op mysterieuze wijze verdwenen? (herkenbaar?) Dan ga je shoppen voor weinig!
Zie hier mijn 3 outfits, allemaal voor rond de 100 euro!
De eerste outfit vind ik leuk omdat hij simpel, maar wel heel mooi is! Het totaal komt uit op 82,60 euro!! Dat maakt het al helemaal geweldig!


De tweede outfit vind ik een hele mooie voor een feestje of iets dergelijke! De top van Forever 21 vind ik echt supermooi! In totaal betaal je voor deze outfit 101,95 euro! Al wat duurder, maar nog altijd goed betaalbaar!
(eens lief glimlachen naar je mama kan ook!)

En dan, als laatste een outfit, die uitkomt in de 70 euro! Deze is de goedkoopste van de drie, maar deze vind ik ook het minst mooi! Toch vind ik hem nog altijd best leuk & zeker de hakken van Asos en het tasje van H&M zijn eyecandy :)

Welke outfit zou jij dragen?

xx Laura



2 opmerkingen:

  1. Die eerste outfit vind ik echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sets! Ik vind vooral de eerste leuk, die mint-broek is echt fantastisch

    xoxo Sootjeelina <3

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...