vrijdag 25 mei 2012

Pull&Bear Jumpsuits

Hyee!
Deze keer laat ik jullie de jumpsuits zien die Pull&Bear in de aanbieding heeft ;) Ik vind het een super toffe site op rond te kijken en ze hebben echt super mooie dingen! Ik heb naar de jumpsuite gezocht en vond er super mooie! Normaal zijn dit alle jumpsuits die ze hebben (of toch op de site staan), maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Laten we beginnen!
Maar eerst nog een 'sfeerbeeld':

Dat is al geen lelijke gast op de home page ;)

€25,99
Dit vind ik een hele toffe, ik vind het een leuke print en leuke kleuren! Zelf zou ik misschien niet direct kopen. Ik zou het misschien wel kopen, maar ik denk dat ik er nog mooiere zou vinden... Toch vind ik het een heel mooie jumpsuit, maar 26 euro wil ik er misschien niet aan geven?

€29,99
Dit vind ik zo een schattig en mooi ding! Het is wel nogal prijsig, maar een jumpsuit is dan ook 1 kledingstuk en je hebt het aan hè ;) Het blousje dat ze eronder gecombineerd hebben maakt het geheel echt af!

€29,99
Dit vind ik ook een heel mooi broekpakje, maar er scheelt iets met de bovenkant naar mijn goesting ;) Ik denk dat ik de bandjes in combinatie met de hals die redelijk toe is niet geweldig vind, maar ik weet het niet goed... Maar toch wel mooi! Weer zou ik er geen 30 euro aan geven...

€25,99
Dit is echt een super zomers ding! Heel leuk voor op het strand, ik vind het wel een tof patroon en toffe kleuren! Alleen hadden ze het wat hoger mogen hangen, als je snapt wat ik bedoel ;)

€19,99
Dit is simpel maar mooi! Heel tof en je kan het met super veel combineren! Echt een super tof ding! ;) En ook niet echt prijzig!

Wat ik jullie favoriet? Ik denk dat ik voor de 2de en de laatste ga... En jullie? Laat het me weten in een reactie!
xoxo Roos

3 opmerkingen:

  1. De kleren van het eerste meisje is mooi! Vooral de kleuren trekken mij aan c;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste jumpsuit vind ik leuk en de laatste! en inderdaad, die gast op de homepage mag er wel zijn ;p
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ene met die bloemetjes, aahh :) Ik ga even kijken bij die site!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...