vrijdag 27 april 2012

Ariana Grande

Hyee,
Vandaag wil ik het hebben over Ariana Grande, ik wil gewoon wat vertellen over haar, wat foto's laten zien enzovoort... Ik kwam haar tegen toen ik op de computer bezig was en ik dacht dat ik over haar wel een artikel wou schrijven! Ze is alle sinds interessant genoeg ;) Oké voor de mensen die haar niet kennen:
De meeste zullen haar kennen van victorious (serie op nickelodeon) waar ze een super grappig karakter speelt! Ik vind haar daar echt leuk om te zien en in haar videoclips zie je die persoonlijkheid soms ook terug!
Even een toffe scène die ik vond:
Voor meer Ariana Grande klik je verder!
Ik vind haar haarkleur echt wel mooi, sommige mensen hebben zo een haarkleur voor andere redenen, of gewoon in de puberteit, je weet wel ;) Zij had ook al voor iedereen hun haar begon rood te kleuren dit rood haar dus het is (denk ik) zeker geen schreeuw naar aandacht... Als ik dan een foto zie van haar vorige haarkleur vind ik haar echt wel veel mooier met het rode haar, het staat gewoon bij haar! Zie deze foto:

We moeten toegeven, dat ze mooier is met rood haar, toch?
Maar ik vind haar een mooi meisje en ze ziet er ook wel tof uit, zie deze foto's toch een leuke stijl?!
En ze heeft nu ook haar eigen nummer!
In de videoclip ziet ze nogal fake bruin, maar je ziet ook (vooral op het einde) dat het een tof meisje is, vind ik! Dat kan natuurlijk in scène gezet zijn, maar dan nog!
Het liedje zelf vind ik nog wel leuk! Het blijft zeker hangen, en na een paar keer luisteren vond ik het wel een tof nummer! (even een video van haar liedje die ik wel kon toevoegen: )
Wat vinden jullie van het nummer?
Hier nog een paar foto's van haar kledingstijl:
(deze foto van de kids choice awards zag je al in een ander artikel)
Het jaar ervoor :)
Ariana Grande Ariana Grande attends the New York premiere of "Harry Potter And The Deathly Hallows: Part 2" at Avery Fisher Hall, Lincoln Center on July 11, 2011 in New York City.

En ik denk dat dat het was ;) Laat me weten wat je ervan vond! Ik ben redelijk trots op dit artikel omdat zo goed als alle foto's heel scherp zijn ;) Oké sorry dat moest er even uit..
Wat vinden jullie dus van Ariana? Kende je haar al goed of nog niet zo heel goed? Zeg het me!
xoxo Roos

27 opmerkingen:

  1. Zij is echt mooi ! Haar nummer is ook wel goed!

    XX Tali
    http://hersecondskintali.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een mooi meisje!
    en een leuk nummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is haar haar kleur rood nou??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haar haar kleur was rood en toen heeft ze hem een paar maanden geleden weer bruin geverfd en zoals je ziet bij de afleveringen van sam& cat op YouTube draagt ze een pruik omdat ze haar haren niet weer wou verven en ze heeft het weer rood geverft en ze moest de haar in victorius verfen omdat er heel veel mensen waren met bruin en blond haar en omdat ze een grappige leuke en vrolijke karakter heeft en dat heeft ze in het egt ook maar ze is ook slim

      Verwijderen
  4. hoe heet die kleur rood van haar haar wil ik ook love it

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn vriendin van mij heeft een hele tijd geleden haar haren gekleurd en toen pakte ze Ariana Grande ook als voorbeeld. Ze heeft deze kleur gebruikt: "Syoss Mahonie Acajou". Syoss is het merk. Het is een donker rode kleur. Je moet wel even kijken op de doos van welke haarkleur je begint en welke kleur je dan bekomt... Maar normaal gezien moet dat wel een goede zijn! Hopelijk heb je er iets aan! x

      Verwijderen
    2. Ik vind haar haar ZEER MOOI en idd ik vind het ook mooier dan dat bruin haar! Ik ga binnenkort mijn haar ook verven van donkerbruin naar rood en het is net hetzelfde product SYOSS MAHONIE ACAJOU ! ;D i love that hair !!! (l)

      Verwijderen
    3. ja dat wil ik ook HEEL graag weten ik wil de zelfde kleur

      Verwijderen
  5. Dit artikel staat bovenaan bij de favorieten?
    Moet ik eens gaan kijken!
    En ja, awesome artikel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Syoss Mahonie Acajou
    die kleur moet je hebben, en dan moet je dat laten doen bij de kapper,
    even laten intrekken, en voilla: een lookalike van Ariana Grande!
    I Love The Colour!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Mijn vriendin wou zulk haar en heeft die kleur ook gepakt! x

      Verwijderen
  7. ariana grande is echt geweldig <3

    maar ze moest haar haarkleur voor haar rol in victorious, als cat. dus ze schreeuw totaal niet om aandacht of iets.
    i love her #arianator

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ariana grande verfde haar haar rood omdat.....
    er al teveel brunette's in de cast van victorious zaten!!
    grappige hea?
    xxxtrue arianatorxxx loveherloveherloveher!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o oeps sorry andere anoniem ik had niet gezien dat je ongeveer dezelfde reactie had... sorrysorrysorryyy!!!!!!
    xxxarianator<3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha is niets hoor! Ik leer ook nog wat bij met jullie reacties! Wist helemaal niet dat dat de rede was ;)

      Verwijderen
  10. weet iemand een site waar je shirts enzo van haar kan kopen?
    k ben namelijk een hele grote fan van haar.
    XXX Arianator
    follow me on twitter:
    @CutieButera

    BeantwoordenVerwijderen
  11. welke kleur rood heeft ze? want ik wil mijn haar bij de kapper laten verfen maar weet niet welke kleur het is.

    xxx Touria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Syoss Mahonie Acajou is de kleur die een vriendin van mij een tijd geleden heeft gebruikt. Die lijkt er enorm op. x

      Verwijderen
  12. weet je ook waar ze woont

    BeantwoordenVerwijderen
  13. weet iemand waar ik haar kleding kan kopen? aub in Nederland! ik vind haar stijl echt AWESOME! alvast bedankt ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben al mijn hele leven fan van Ariana Grande en ik vind het echt geweldig hoe jij over haar spreekt ik ken haar er echt in terug. Wat ik van haar weet is dat haar volledige naam Ariana Butera Grande is en dat haar lievelingsijs chocola is. Ze is 17 jaar en 1.53 meter en 26 juni jarig. Ik weet nog meer maar dat wordt een beetje veel. Meer over haar weten? Vraag het hier aan mij of koop het MEIDENmagazine zomerboek waar ik de info uit heb. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Trouwens ze woont in Los Angeles, Amerika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat Ariana haar haar magenta moest kleuren omdat er teveel brunettes waren kan kloppen..
    Maar de echte reden is dat bruin haar niet bij haar karakter paste!
    Maar de eerste kan ook kloppen :)
    Love U ik ben haar grootste fan.
    arianatorè!
    http://weheartit.com/Arianator01

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben haar allergrootste fan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...