zaterdag 14 april 2012

Kids Choice Awards 2012

Hyeee,
De Kids Choice Awards 2012 zijn weer voorbij, en ik wou jullie laten zien wat de sterren zoals aanhadden! Of ze iets super lelijk aanhadden of iets super mooi? Even een kijkje op de oranje loper!

Natuurlijk past one directon weer helemaal bij elkaar... En je ziet de typische kledingstukken van de jongens ook!
Ashley Tisdale haar jurk vind ik persoonlijk wel mooi, het heeft een mooie kleur en het past wel bij haar!
Selena Gomez ging nogal bloot...
Kristen Steward haar jurkje vind ik ook nog wel tof.
Als eerste een schattig jurkje met schoenen die het geheel ook afmaken, dan een fluo pakje dat ik niet echt mooi vind en dan een blauw jurkje waar miranda wel tof mee staat.
Taylor Swift haar jurk vind ik redelijk mooi, maar ik heb geen wauw gevoel... De victorious actrice haar jurk vind ik ook weer schattig, en de haarkleur vind ik ook bij haar staan, maar dat laatste Heidi Klum is alles behalve mooi!
Het eerste jurkje vind ik niet mooi, het staat haar niet echt, het jurkje van de big time rush actrice vind ik nog wel mooi, sober maar mooi. En dat laatste vind ik niet geweldig.
De eerste 2 hebben allebij een koraal kleurige outift aan, wat nog redelijk is. Alles teveel van dezelfde kleur en niet echt speciaal. De laatste vind ik niet zo geweldig, maar nog wel mooi.
De Smith familie is altijd al speciaal geweest... De papa van de familie wordt trouwens nog bedolven onder het slijm! jennifer stone (als laatste) haar jurk vind ik ook nog wel redelijk mooi, maar niet geweldig ;)

En dan het toppunt van de dag: Justin Bieber onder het slijm!

En dat was het dan weer ;) Wat vind jij van de kleding van de sterren? Laat het achter in een reactie!
xoxo Roos

1 opmerking:

  1. Er zitten wel leuke kledingstukken bij! Haha die foto's van JB onder het slijm zijn grappig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...