maandag 16 april 2012

Kleine update: Pastel

Ik wou nog even een artikel plaatsen dat aansluit aan het artikel van de pastelkleurige nagellak. Ik koop tegenwoordig namelijk redelijk vaak het tijdschrift 'Fashionista' redelijk nieuw...!! En er staat een artikel in over pastelkleuren! Dat wou ik gewoon even tonen!


(De linkse helft is de cover)
Zo zie je maar, dat pastel deze zomer erg in is!! ;) Natuurlijk blijft colour blocking ook nog een beetje naklinken! Nu ja, een beetje, toch nog redelijk veel! Maar pastel zie je deze lente en zomer ook wel heel veel! In de zomer ga je dan weer colour blocking er terug iets meer zien doorkomen omdat veel mensen tegenwoordig in de zomer graag felle kleuren dragen! Maar deze lente is het echt pastel...! In het artikel laten ze vooral beauty items zien in pastelkleuren. Je ziet de merken yves rocher, o.p.i en het e.l.f shimmer palet, dat heel mooi blijkt te zijn! En natuurlijk nog veel andere!
De channel tas vind ik super mooi, echt zalig ;) en de rest is natuulijk ook super mooi en leuk!
Ik wou het jullie gewoon even tonen!
xoxo Roos

1 opmerking:

  1. die foto's zien er zo mooi uit! ik wil het allemaal hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...