zaterdag 14 april 2012

Shoplog (4 april-5 april)


Hyeee,
hier dus mijn beloofde shoplog :)
Sommige foto's zijn van niet zo goede kwaliteit, maar het was al donker toen ik die trok.



 Als eerste gewoon een wit t-shirtje met knoopjes, en langs de knoopjes heb je dan nog bloemetjes :) 
(H&M, 14,95euro)
 Dit zat samen met een witte t-shirt, het is grijs-wit gestreept (H&M, 9,95euro)
 Dit is een bloesje met bloemetjes, en deze lijkt scheef vanonder op de foto, maar dat is omdat er een knoopje openstond :) (H&M, 19,95euro)
Dan dit bloesje, ook met bloemetjes die je op de foto niet goed kan zien,  (H&M, 14,95euro)
 Dit kocht ik in een klein outlet-winkeltje, het is dus een blazer met streepjes, en hieronder zie je het wittte t-shirtje dat bij het streepjes t-shirtje zat  (ozo heppy, 20euro
Dit is een vest met bolletjes, en deze is echt zooo lekker warm :), (L&L, 34,99euro)
En als laatse, een chino, en die zit echt geweldig! (H&M, 29,95euro)

Zo, dit was alles! Ik heb ook nog kleren voor de plechtige communie van mijn zusje gekocht, maar die laat ik jullie dan zien :) 

xx Roos&Laura

2 opmerkingen:

  1. Je hebt echt mooie dingen gekocht! Wanneer laat je die kleding van de communie zien? Ben benieuwd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! De communie van mijn zusje is 20 mei, dus waarschijnlijk zal ik niet op de dag zelf, maar een dag erna ofzo die kleren tonen! :) x

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...