zaterdag 21 april 2012

Miley Cyrus dagelijks leven + haar kort

Zoals iedereen zijn celebrity's ook normale mensen en lopen ze dus niet elke dag all fancy rond! Vandaag ga ik jullie Miley cyrus laten zien zoals ze is in het dagelijkse leven, want ik vind het wel leuk om te zien hoe zij hun kleden, aangezien ze op feestjes en andere gekleed worden door andere mensen. Dus eerst laat ik jullie even zien hoe Miley Cyrus is op events:
Klik even verder voor casual miley!
Oké laten we beginnen met een outfit dat ik persoonlijk NIET mooi vind:
Dit vind ik niet mooi! Het is een zwart wit broekpakje met doodshoofden. Dat is totaal mijn stijl niet! Maar zo ziet Miley er ook echt wit en bleek uit! Niet echt mijn ding hoor!
Dit vind ik al wat beter, al vind ik de broek niet geweldig... Hij is super opgetrokken (zowieso al high waisted) en dan vanonder te kort... Maar het rode vestje vind ik haar wel leuk staan! 

Dit vind ik ook wel leuk, ik vond geen foto waar ze helemaal opstaat maar ik vind de combinatie van de dot met dan het jasje met legerkleur wel tof! Het blousje eronder maakt het ook nog redelijk stoer. Ja ik vind het wel geslaagd! Wist je trouwens dat een dot voor het moment heel 'in' is in Parijs? 

Dit vind ik ook nog wel leuk, het shortje is echt mooi! Het topje is zonder bandjes, wat ik niet zo leuk vind om zelf te dragen, gewoon omdat het irritant zit, maar lelijk is het niet! En met het hemd dat ze in haar handen draagt is de outfit ook weer af! 

Deze outfit is ook nog redelijk leuk, de botten zijn niet mijn donge maar de broek vind ik mooi en de pull ook! Die vind ik echt leuk! En zoals ik al zei ben ik verzot op een dot (dat draag ik zelf ook redelijk vaak) en ik vind dat het bij Miley Cyrus echt leuk staat! 

Dit is een nogal sobere outift, maar we weten ook niet waar en wanneer hij getrokken is! Het kan even goed zijn dat ze ging sporten, maar het staat haar!

Dit is ook heel casual maar ik vind de fiets gewoon zooooo leuk! ;D


En de laatste is ook wel een leuke outfit! Het is een outfit dat je ook wel heel vaak op festivals ziet!

En dan is er nog nieuws, miley heeft haar haren geknipt!
Dit was het vroeger, lang en een klein beetje ombre tegenwoordig, en nu komt de na ;D
En dit is het nu, ik vind het haar zeker staan! Ze heeft het ombre gemaakt en ik vind het echt wel mooi! Ik vind het er ook gezonder uitzien, tegenwoordig zag je dat haar punten goed aan het kapot gaan waren!
Wat vinden jullie ervan? Vonden jullie het vroeger mooier of nu, of vind je het allebij mooi? Laat het me weten in de comments!
xoxo Roos


de foto's haalde ik van het internet en zijn niet van mij!

2 opmerkingen:

  1. ik vind miley der haar heel mooi kort! ik vond het vroeger echt te lang, hoe laat je dat toch zo lang groeien dat het zo lang was?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook heel mooi! Maar ik ben vrij tot zeer zeker dat ze daarvoor goed veel extensions in had! xoxo

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...