woensdag 25 april 2012

Favoriete muziek - April 2012 - Roos

Hallo!
Vandaag heb ik een ander artikel dan anders... Ik wil het namelijk graag hebben over muziek die ik voor het moment veel beluister! Er zijn buiten dit nog heel veel liedjes, maar van sommige weet ik de titel niet enzovoort ;D Dus ja... Laten we beginnen met een lied dat ik gewoon vind en waar je echt op los kunt gaan ;) Iedereen ken het! Je hoort het echt super vaak op de radio!
SKRILLEX - Bangarang:

Ja, dat vind ik echt wel een tof lied! Echt een liedje voor als je teveel energie hebt of voor als je heel kwaad bent en even al je frustraties moet kwijtspelen!
Voor meer muziek klik je verder!
Katy Perry - Part Of Me (Lyric Video):
Dit is wel de lyrics video want de officiële kon ik niet toevoegen... De volgende liedjes woorden ook allemaal lyrics video's want de officiële kan ik nooit toevoegen dus kunnen we deze keer allemaal meezingen ;) Is dat niet fijn haha ;)
Dit liedje is gewoon tof en daar kan ik ook vaak naar luisteren! Ik vind het gewoon een tof liedje!

En dan nu een super happy liedje: Bruno Mars - Runaway Baby (WITH LYRICS)
Ik vind het gewoon zo een vrolijk nummer, je word er echt super happy van ;) Ik weet dat het een cover is, maar hij zingt het gewoon mooi vind ik dus daarom even van hem ;)

Oké, next! Flo Rida - Wild Ones ft. Sia
Ook een heel tof nummer, wel wat oud en ik begin het beu te horen, maar voor mensen die het nog niet vaak gehoord hebben....

Drake Feat. Rihanna - Take Care:
Dit vind ik gewoon echt een mooi nummer! Ik kan er naar blijven luisteren! In de auto heb ik altijd mijn ipod in mijn oren omdat ik anders auto-ziek word, en dan staat dit heel vaak op! ;D

En wat ik een goede artiest vind is Florence + The machine! Zij heeft super goede nummers! Zoals:




En als laatste omdat het anders te lang word... een super favoriete van mij op het moment:

GEWELDIG LIED ;D

Dus dit was even een klein stukje uit mijn favoriete lijst!
Oeps, ben er nog eentje vergeten! Deze wou ik er nog bij...
Oké dat waren de liedjes die ik toch nog in dit artikel wou!! ;D
xoxo Roos


2 opmerkingen:

  1. Fan van de Florence, haha. Leuke liedjes!
    Ik volg je, volg je terug?
    http://fashionskillsforyou.blogspot.com/
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...