zaterdag 7 april 2012

Warme Patronen

Hyee!
Vandaag nog eens een fashion artikel! Ik heb nog eens wat zitten rondkijken op de site van de h&m en vond een paar leuke items dat ik met jullie wou delen! Ik vind de site van de h&m gewoon een heel handige site! Alle artikels zijn er mooi gefotografeerd en je kan ze ook bij modellen aan zien! Ook is h&m heel betaalbaar dus kan ik ze gewoon aan jullie voorstellen ;) Het 'thema' waarin ik leuke dingen had gevonden en in heb verder gezocht is: Patronen. Waarom noemt dit artikel warme patronen? Het zijn kledingstukken voor de lente dagen ;) Ookal is de lente even weggeweest, moet je je toch maar voorbereiden ;)



1. Sandalen 19,95 H&M
2. Short 14,95 H&M
3. Jurk 14,95 H&M
4. Zonnebril 5,95 H&M
5. Blouse 19,95 H&M
6. Jumpsuit 19,95 H&M
( nummer 6 was er vorig jaar in een ander patroon en dat heb ik toen gepast, het stond me super mooi, maar ik had gewacht tot da dag erna, wanneer de solden begonnen, om het te kopen. Geen slimme zet want natuurlijk was het er toen niet meer in mijn maat! Maar deze keer ga ik ervoor ;D)

Persoonlijk vind ik alle kledingstukken super mooi! Ik zou alles willen hebben behalve nummer 5, omdat ik mezelf er niet mee zie rondlopen ;) Het model is gewoon niet aan mij besteed, en nummer 4, de zonnebril, vind ik ook heel mooi en natuurlijk ook goedkoop maar mijn zus heeft zo een zonnebril en ik heb hem een keer opgehad en ik sta niet met zo een model! Maar nummer 1, de schoenen, vind ik super schattig en mooi! Nummer 2, het shortje, zou ik ook echt heel graag willen hebben! Net zoals nummer 3 en 6 omdat ze ook schattig zijn en ik nog eens een nieuw kleedje nodig heb en een jumpsuit wil ik al sinds vorige zomer ;) Dus nu heb ik gewoon super veel zin om te gaan shoppen en die dingen mee te nemen! 

Wat vinden jullie het mooiste? Wat willen jullie graag hebben? 
Zeg het me! De twee vragen kunnen verschillen want net zoals ik vind ik bijvoorbeeld de zonnebril super mooi maar ik sta er niet mee;) Denk er altijd aan dat kledingstukken mooi kunnen zijn, maar soms sta je er gewoon niet mee! Laat dat kledingstuk dan gewoon hangen en zoek verder! Want een mooi kledingsstuk waar je niet mee staat maakt dat kledingsstuk gewoon weer lelijk ;)

xoxo Roos

3 opmerkingen:

  1. Die jumpsuit lijkt echt mooi te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh, dat is ook ;) Ik heb het toen gepast en voor mijn 'lijf' zat het echt goed! Er waren ook twee vriendinnen mee en die zeiden dat ik super met het model stond! We waren toen niet zo zeker over het patroon (dat was toen een ander patroon) maar dit patroon vind ik super leuk! Dus ik denk dat ik het wel ga zoeken!! ;)

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...