zondag 15 april 2012

Review: Nivea Crème

Deze keer eens een revieuw ;) Zoals jullie hebben kunnen lezen in de Nivea Unboxing heeft Laura een pakketje vol Nivea productjes gewonnen. Ze heeft een labello en de mini creme aan mij gegeven (super lief!). En ik ga nu eens de crème revieuwen voor jullie! Laura gaat ook nog een keer de gekleurde dagcreme revieuwen maar die is ze nu nog wat aan het 'testen'. Dus eerst is het aan mij ;)
De grote pot (150 ml) is van Laura en de kleinere (30 ml) van mij. Als eerste vind ik de kleine versie wel handig om ergens naartoe mee te nemen. Op vakantie, als je bij iemand gaat logeren,... Dan hoef je niet zo een grote pot mee te sleuren wat dat neemt natuurlijk extra plaats in, en dus minder plaats voor andere dingen ;) De verpakking is natuurlijk gewoon neutraal en in een doosje zoals iedereen de crème al jaren kent! 
 Op het eerste zicht is het ene dikke crème, ook als je het op je hand doet is hij echt wel dik!
Als je hem uitsmeert denk je ook wel, dit gaat nog lang duren voor hij droog is. Omdat hij nogal plakt maar hij trekt echt super rap in! Na een 10 tal seconden voel je hem niet meer en is je huid lekker zacht!
De geur is ook wel lekker, gewoon de typische geur van Nivea crème ;) Ik kan het niet echt op z'n plaats zetten, ik herken die geur gewoon van vroeger toen mijn mama nog zo een crème had.
Maar hij ruikt dus wel lekker en aangenaam, niet te overheersend! Een fijne crème dus!
xoxo Roos

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...