zondag 8 april 2012

Nagellak Tag

Hyee!
Veel van jullie zullen wel gehoord hebben van de nagellak tag! Aangezien ik ook wel redelijk 'verslaafd' ben aan nagellak en ik er gewoon super veel designs en ontwerpen mee maak wou ik heb ook eens doen! Laten we zien wat het geeft! Want ik heb nog niet eens alle vragen zelf gelezen ;) Ik begin gewoon ;)

1. Uit hoeveel lakjes bestaat jouw stash?
Wel, ik heb natuurlijk niet zo veel lakjes als andere beauty bloggers of nagellak bloggers, maar voor een doorsnee meisje denk ik dat ik er wel redelijk veel heb..! Ik heb ergens in de 60 lakjes.
2.Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Wel, als je op mijn pagina "nagellak stash" kijkt op de foto van mijn rekjes zie je wel dat catrice in het oog springt! Ik heb namelijk 16 lakjes van catrice en altijd als ik nog eens naar catrice ga kijken wil ik er eigenlijk nog! Maar ik heb me voorgenomen niet veel nagellakjes meer te kopen (aangezien mijn rekjes al lang vol staan en sommige lakjes er niet opgeraken en ik geen ander rekje wil kopen omdat ik dat overdreven vind). Catrice is gewoon een goedkoop maar redelijk goed merk, aangezien ik mijn nagellak er niet erg lang ophou... En het heeft natuurlijk gewoon super mooie kleurtjes!

3.Wat is de meest voorkomende kleur?
Goh, dat is wel een moeilijk vraag! Ik heb eigenlijk veel verschillende kleuren! Maar als ik echt naar tinten moet kijken denk ik roze, blauw en rood? Ik weet het niet goed!
4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Wel kwa finishes heb ik er eigenlijk niet zo veel! Daarom zou ik graag uit de limited edition van catrice er een paar kopen, die effect toppers ofzoiets, maar toen ik er kwam waren er niet veel meer en ik denk dat die limited edition bijna stopt... Maar ik denk dat ik van elke kleur wel minstens 1 tint heb!
5. Welke nagellak draag je het meest (kleur/merk/naam)?
Ik wissel heel vaak af! Ik wil gewoon dat ik al mijn nagellakken voldoende draag! Dan weet ik dat het geen geldverspilling is ;) Maar ik merk dat ik tegenwoordig vaak Meet me at coral island van catrice uit mijn rekjes pak, maar niet om gewoon te lakken, voor echte nail art... maar ik draag al mijn lakjes ongeveer even vaak en even graag!

6. Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Zoals ik zei, al mijn lakjes draag ik! 
7. Gebruik je een basecoat?
Jammer genoeg betrap ik mezelf erop dat ik dat tegenwoordig niet vaak meer doe... Ik vind dat een super stomme eigenschap en ik denk dat het puur uit luiheid is! 
8. Gebruik je een topcoat?
Ja! Dat gebruik ik wel elke keer! Omdat ik tijdens schooldagen niet vaak mijn nagels kan lakken (bij drukke weken alleen woensdag en in het weekend) en ik wil dat mijn ontwerp er lang op blijft zitten. En ook omdat het een mooie glans geeft. Vele mensen hebben matte topcoats maar ik heb het niet gekocht omdat ik vind dat nagels moeten glanzen ;) Ik vind dat er gewoon mooier uitzien ;)
9. Werk je liever met stempels of uit de losse hand met nailart?
Losse hand! Zeker en vast! Ik heb wel een stempel set van essence maar dat gebruik ik niet vaak! Ik vind dat gewoon niet leuk! Je kan er niet veel kanten mee op en met losse hand is het gewoon leuker! Je verspilt ook geen nagellak want met een stempel set wel... En achteraf kan je lekker trots zeggen: ''Ja, dat heb ik helemaal zelf gemaakt!".
10. Houd je van shimmers/glitters of liever een crème finish?
Dat hangt er vanaf... Ik vind shimmer wel een toffe finish! Glitter daar hou ik ook nog redelijk van, maar ik irriteer me eraan om die eraf te krijgen! Ik weet het niet goed, alles een keer!
11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Ja! Ik vind mijn handen zo lelijk als er geen nagellak opzit! Nee geen doorzichtige nagellak voor mij, altijd een kleurtje of ontwerp! Je ziet mij NOOIT zonder nagellak! Ik draag het ALTIJD!
12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Heel kort: geen! Zoals ik zei ik mag van mezelf niet veel nagellak meer kopen ;) Maar ook omdat ik toen ik ging shoppen geen lakje had dat me echt in het oog sprong ;) 

Voilà, dat was mijn nagellak tag, dan kan je daar zelf conclusies uit trekken ;)
Er zullen zeker en vast nog wat nail art tutorials komen! Want dat is toch iets waar ik me echt mee bezig hou! ;) Dus dat kan je al verwachten, ik weet niet wanneer. Maar als ik nog eens iets leuk op m'n nagellak maak zal ik het zeker laten zien ;)
Ik maak ook bij mijn mama een french manicure elke week ;) Dan voelt ze zichtzelf verzorgt en ik krijg er 2 euro voor :) Win-win!
Oh en nog een vrolijk Pasen!
xoxo Roos

4 opmerkingen:

  1. Je hebt wel veel nagellak, maar ik ben blij dat je niet weer zo een blogger bent met 100 potjes nagellak!!! Mooie nail art trouwens en ook een vrolijk pasen voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vond het super leuk om die nagellak tag te lezen! ik vind dat altijd wel leuk om zo een dinges te leze! sgoone nail art en ook een fijna paas(maandag) voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, ik zou graag nog een tutorial zien van de nagels.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal het zeker nog eens doen! Doe me eraan denken ;)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...