dinsdag 24 april 2012

How to: Fishtail braid

Heeey allemaal!

Visgraatvlechten - oftewel fistail braids- zijn de laatste tijd zo ontzettend 'in'. Maar toch merk ik dat heel veel mensen het niet eens kunnen! Terwijl het eigenlijk echt niet zo moelijk is! Ik ga jullie 'proberen' uit te leggen hoe je moet visgraatvlechten & ik hoop dat het jullie een beetje verder vooruit helpt!

Wil je dit ook maken? Klik dan op 'Lees verder'

Okee, ik ga het dus in verschillende stappen uitleggen!

1) Je neemt het deel haar waarmee je wilt visgraatvlechten en deelt dat in twee.
2) Je neemt van het ene deel langs de buitekant een stukje af, en brengt dat naar de binnenkant van het andere deeltje.
3) Doe hetzelfde met het andere deeltje
4) Blijf dat herhalen
5) Je visgraatvlecht is klaar, wil je dat het er een beetje 'messy' uitziet, begin dan , nadat je er een elastiekje hebt ingedaan, een beetje aan de plukjes te trekken zodat ze een beetje loskomen

Nog even een tekeningetje dat ik heb gemaakt om het wat duidelijker te maken (hopelijk):

Zo, dat was het! Als je een beetje oefent, zal het je zeker lukken! Het is echt niet zo moeilijk als het lijkt, en ik hoop dat het goed is uitgelegd!

Tip: als het je nog steeds niet lukt, zoek dan eens op Youtube! Er zijn filmpjes waar je dat heel makkelijk kunt leren!

xx Laura

1 opmerking:

  1. ik ga het proberen bij mijn vriendin want ik heb kort haar :p

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...