woensdag 11 april 2012

Shoplog Antwerpen

Hyee,
Zoals jullie weten ben ik gaan shoppen in Antwerpen met mijn zus en mijn mama. Ik heb niet heel veel gekocht maar het was wel een leuke dag! Laura is ook gaan shoppen, maar dat zit nu in de was dus later komt er nog wel een shoplog van haar. Maar nu eerst Antwerpen!


Als eerste heb ik dit topje bij de Pimkie gekocht, het is €19,99 en het is mijn eerste colour blocking item.
Dit is de achterkant van het topje, oranje dus.
 Dit is dan een 'pull' die ik ook in de Pimkie gekocht heb voor €14,99. Met streepjes ;)
 Dan heb ik mij nog eens laten gaan in het kruidvat.... Magneetje van essence (02 magic star), en nog twee lakjes. Ik heb het wel gekocht omdat dat deel van essence niet verkocht wordt in Leuven, en ik moest mijn kans grijpen!!!
 Dit is het lakje dat bij het magneetje hoort: 03 magic wand!
 En dit is een special effect topper, ik heb deze gekozen omdat de andere roze of zilver waren en deze glitters passen bij elke kleur (multi sparkling). 08 night in vegas
 En dan nog een lakje van de H&M, ik vind het super mooi. Een beetje grauw oranje. Cosmetica verkopen ze ook niet in Leuven dus moest ik ook weer een lakje kopen natuurlijk ;) Dit is de kleur Peach me soon.
Dan heb ik nog dit boek gekocht in de Standaard, een boek vol versieringstechnieken voor koekjes, cupakes en taarten. €19,99
En als laatste dit shortje in de Zara voor €22,95 ik vond het een hele mooie kleur!

En dat was alles ;o Niet zo veel dus... Maar dat maakt niet uit ;) De forever 21 viel een beetje tegen en ik ben nog in heel veel winkels niet geweest dus ik moet zeker nog eens naar Antwerpen! Verder zijn er niet super veel andere of speciale winkels dna in Leuven alleen VEEL groter...

xx Roos&Laura

4 opmerkingen:

  1. Ga je nog recepten tonen van in dat boek?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien, maar het is niet echt een boek met recepten. Er staat niet echt in hoe je cake moet maken maar echt versieringstechnieken. Dus ik weet niet goed hoe ik je daarover iets kan vertellen. Maar ik zie wel wat ik doe ;)

      Verwijderen
  2. allemaal super mooie dingen trouwens! ik kan niet wachten tot laura haar shoplog online zet!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...