donderdag 12 april 2012

Schattig Pastel Nagellak

Hyeee,
Het is lente, en ook al kunnen we dat soms nog niet erg merken moeten we toch beginnen met onze outfit klaar te hebben voor als het goed weer wordt! Ik merk dat er deze zomer ook veel pastel terug komt! En omdat ik een beetje een nagellak obsessie heb dacht ik: laten we pastel nagellak zoeken! Dus dat heb ik gedaan!
Dit is de essence show your feet lijn, allemaal pastelkleurtjes.


We beginnen met de kleur: Roze, ook al ben je niet zo 'in to' nagellak, dan nog dragen de meeste meisjes wel roze nagellak zo nu en dan... Rode nagellak is natuurlijk de favoriete kleur als het op nagellak aankomt, maar we hebben het nog steeds over pastel, dus laten we beginnen met roze!

Even de kleuren afgaan van links naar rechts:
Catrice 830 Salmon & Garfunkel; Essence 93 c'est la vie; Chanel morning rose.
Ik vind persoonlijk de 2de kleur het mooste, die van essence c'est la vie! Die van catrice is iets te licht voor mij en die van chanel daar zitten nogal veel glitters in. Voor pastel kleurtjes hou ik niet zo van glitters en dan als 2de is chanel ook nog veel te duur ;)

Nu de blauwe tinten:

Kleuren van links naar rechts:
Catrice 540 Am I blue or green?; Essence 79 viva la green; Essence 53 you belong to me.
De eerste van catrice heb ik, het is echt een mooi, zomers, leuk kleurtje! Wel 2 tot 3 laagjes nodig, maar het is echt een mooie kleur! Het 2de lakje, van essence, lijkt me ook mooi! Ik vind viva la green iets mooier dan you belong to me door het extra groene kantje eraan ;)

En dan gaan we naar de groene kleurtjes:

Van links naar rechts:
Chanel Jade; Konad; Catrice 810 ACid/DC
Van de lak chanel jade zijn natuurlijk super veel dupes! Zoals die van catrice: sold out forever... De sold out forever van 2012 bij catrice is wel wat aangepast en heeft een blauwig kantje (op de site toch, soms komen de kleuren op de site niet echt overeen met die in het echt. Maar als je op de site kijkt zit er wat meer blauw in de sold out forever van 2012).

Zo, dat waren de pasteltinten die ik vond ik de kleuren roze, blauw en groen! Ik heb nog bij andere kleuren gekeken maar ik vond het meeste bij blauw, roze en groen. Dus heb ik het bij die gehouden! Maar ik denk wel dat er nog veel pastel kleuren van geel zijn en oranje!
Hopelijk vonden jullie het leuk en ik zie jullie de volgende keer!!
xoxo Roos


3 opmerkingen:

  1. c'est la vie is het mooiste vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Am I blue or green ziet er heel mooi uit! kan je dat lakje een keertje 'reviewen'? x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik kan misschien een soort rubriek maken waar ik lakjes revieuw en jullie het kleurtje wat laat zien enz. leuk idee! Ik zal dan zeker beginnen met die nagellak, wanneer het online komt weet ik nog niet... xoxo

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...