zondag 29 april 2012

Geweldige kleine zangers op youtube!

Hyeee,
Ik heb weer een artikel over muziek voor jullie! Ik was namelijk wat aan het rondkijken op youtube en ik vond een aantal kindjes die super goed kunnen zingen! Ik vond ze zo goed dat ik ze echt eens wou tonen! Een paar zullen jullie vast herkennen, maar er zijn echt veel kinderen op youtube die zingen! Dus laten we beginnen!
Als eerste: Connie Talbot!
Jullie kennen haar vast van Britains Got Talent, toen was ze nog heel jong:
Een tijdje geleden was ik aan het rondkijken en vond ik een meisje die SUPER goed kon zingen en een paar dagen erna had ik opeens door dat zij het was!
Een van de vele prachtige liedjes die ze heeft! Zeker eens naar haar kanaal gaan op youtube! (ConnieTalbotOfficial).Voor meer muziek klik je verder!
Dan, een jongen! Matty:
Je moet zeker luisteren tot het refrein wat dat heeft hij super schattig aangepast ;) Echt luisteren!
En dan 3 kindjes die meededen aan America's got talent: Avery and The Calico Hearts:
Ik vond hun auditie wel het beste...
Als volgende 3 jongens ook bij america's got talent,
Zo geweldig! Echt zalige mannekes! Echt kijken vanaf ze op het podium staan, niet vanaf ze beginnen te zingen want ervoor gebeurd ook veel ;)
En dan een meisje dat super bekend is, ze maakte deze cover van lady gaga born this way, en lady gaga HER SELF vond het super! Ze is echt bekend geworden!
Ik vind het ook echt prachtig!
Oh en dan nog dit meisje! Echt super mooi!
Ook nog jong en zo mooi kunnen zingen! Gewoon luisteren ik heb er letterlijk geen woorden voor!
En dan is er nog een kindje bekend geworden door america's got talent, Kaitlyn Maher:
Oh zo schattig! En ze zingt ook in Disney movies bijvoorbeeld deze: "Search for Santa Paws"
http://www.youtube.com/watch?v=0CyWN25s5HU&feature=related (ik kan de video niet toevoegen!)
Oh en dit meisje heb ik al zo veel beluisterd! Haar heb ik eigenlijk al heel lang geleden 'ontdekt'
Da's toch mooi?!!!
En natuurlijk! Ik was ze al bijna vergeten:
Als je hun niet kent dan moeten jullie gewoon even heel youtube onderzoeken want als ik dit moet uitleggen ben ik nog heel lang bezig ;) Dit is hun 'original song' dus daarom deze!

En er zijn er nog zoveel meer! Maar ik kan al die video's niet toevoegen want blogger herkent ze soms niet... Maar dat waren er wel een aantal! Welke was jou favoriet en welke ken jij nog buiten deze? Laat het me zeker weten in de reacties!
Als laatste wil ik gewoon nog een video laten zien van selena gomez die een kindje op het podium neemt om met haar te zingen, zo lief!

xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. ik kende hier dus niemand van...
    - Connie Talbot is echt een goede zangeres!
    - Die jongen is ook goed, beter dan Justin Bieber en dat refrein heeft hij leuk aangepast!
    - De 2 groepen van america's got talent zijn echt schattig! Alleen vind ik dat avery te hard in de belangstelling staat!
    - Maria is heel goed!
    - Omg dat meisje met de staart is prachtig!
    - Hoe schattig is dat klein kindje?!
    - Natalie is geweldig!
    - Ik heb heel het verhaal van die 2 kindjes op youtube bekeken! echt cute!
    En wat lief van selena!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...