donderdag 12 april 2012

Nail Art: Angry Birds

Nog eens een Nail art artikel! Vandaag laat ik jullie zien hoe je een leuk design maakt van Angry Birds! Iedereen kent het spelletje wel! Een tijdje geleden heb ik het eens op mijn nagels gemaakt en ik wou jullie graag laten zien hoe je het maakt. Voor mensen die al vaker geprobeerd hebben om Nail art te maken en waarbij het redelijk lukt moet het wel gaan, maar voor mensen die nog niet zo bekend zijn met Nail art... Daarbij word het misschien wel wat oefenen... Laten we beginnen!



Dit is dus mijn design, zoals je ziet is het wat 'uitgelopen' toen ik er een top coat opdeed... Goed wachten tot het echt droog is voor je een top coat aanbreng dus!
Je kan kiezen om op al je nagels een Angry Bird te zetten maar je kan ook zoals op de foto een nagel doen en de rest een soort French manicure met een roos lijntje! Zoals je ziet is mijn lijntje niet echt recht. Dat is omdat het al een tijd geleden is dat ik die gemaakt heb, en toen was ik echt niet goed in rechte lijntjes ;) Nu gaat het al beter, maar echt goed ben ik er niet in... Je hebt er een mooi kwastje voor nodig waarmee je het in één geheel kan lakken want in deeltje word het dus zo...

Even wat je nodig hebt:
- Rode nagellak (o.p.i: Red Hot Ayers Rock)
- Witte nagellak (o.p.i: Alphine Snow)
- Zwarte nagellak (Gosh: Nero)
- Gele nagellak (essence colour&go: 23 sundancer)
- Top en base coat (Gosh: 01 Base/Top Coat)

En dit is hoe je het maakt:
Angry Bird:
- Je begint met het maken van een halve cirkel vanboven op je nagel.
- Dan trek je vanuit die cirkel 2 korte lijntjes.
- In de rode halve cirkel maar je nog een kleinere witte halve cirkel en daarboven 2 zwarte cirkels.
- Boven de zwarte cirkels trek je 2 zwarte lijntjes die vanboven naar het midden gaan zodat hij boos kijkt.
- Dan nog een witte cirkel in de zwarte cirkel en daarin nog eens ene zwarte cirkel.
- En als laatste nog een oranje driehoekje in de witte halve cirkel.
- Klaar!

French Manicure:
- Je maakt een gewone french manicure in wit: Je kan kiezen om nog een french pink of beige toe te voegen zodat het er natuurlijker uitziet. Als hulpmiddeltjes kan je van essence boogjes net onder je witte ranje plakken voor ene strakke lijn. Of een dun borsteltje gebruiken.
- Dan ga je met rood langs je witte french manicure.
- Klaar!

Zo, dat was het ontwerp weer! Hopelijk vonden jullie het leuk en als jullie het namaken laar het dan zeker nog eens zien!
xoxo Roos

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...