dinsdag 15 mei 2012

Crazy&Fun Nail Art

Hyee
Vandaag wou ik jullie wat foto's laten zien van echt gewoon gekke en super mooie nail art! Zo mooi, en ik snap niet hoe je zoiets zo mooi kan maken! Omdat ik er toch wel heel wat gevonden heb die ik super mooi vond wou ik ze met jullie delen! Zeg me in de reacties was jou gekste nail art ooit was (en daarmee bedoel ik super moeilijk te maken) en of je dat nog eens zou proberen! En zeg ook of je een van deze nail art designs zelf eens zou proberen en welke!
Deze vind ik echt super mooi! Het heeft een hele leuke sfeer, maar is super moeilijk te maken! Zeker op je 'slechte' hand!
Deze is ook super grappig! Spongebob op je nagels ;)
Dit is echt nog haalbaar! Super tof met die kleurtjes! Al moet je van alle kleuren wel een donkere en lichtere tint hebben...
Dit vond ik zowieso al mooi omdat ik van watermeloen hou! Echt niet normaal! Maar het is ook nog eens perfect uitgevoerd!
Dit is gewoon pokke schattig!
Deze nagels vind ik echt véél te lang! Maar het is wel grappig gedaan... Al twijfel ik of deze persoon geen  gebruik heeft genomen van het fenomeen 'newspaper nails' waarbij je met alcohol de inkt van een tijdschrift op krant op je nagels overbrengt...
Ook dit zijn duidelijk stickers, maar ik vond zo ook super mooi! En het is mooi verzorgt en mooi uitgewerkt! Dus ook met stickers, of newspaper nails kan je hele leuke dingen op een 'easy' manier brengen!
Deze is zóó schattig! Ik krijg er niet genoeg van! En ook nog heel haalbaar!
Doet me denken aan delfs blauw, heel mooi! 
Schattig design, maar ik zou zo trots niet zijn met het playboy bunny'tje op mijn nagels!!!!
Dat waren al een heleboel nail art designs! Waar heel veel mensen tegenwoordig gebruik van maken: fimo canes! Ik heb het nooit gekocht of gebruikt omdat ik het gevoel heb dat het er super snel afvalt... En ik teken het graag zelf, maar voor mensen die net begonnen zijn is het een heel leuk alternatief!!
Maak jij graag nail art? Doe je dat met stempelen of zelf tekenen? Of maak je gebruik van nog iets anders zoals stickers?
xoxo Roos

4 opmerkingen:

  1. Ik doe graag nailart! Erg leuk, lekker crea bezig! Zijn zulke artikelen altijd leuk voor, om inspiratie op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou erg van nailart! Ik heb net kiwi's gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe liever zelf tekenen, stempelen is ook wel eens tof voor een patroontje, maar het is altijd leuker om het zelf te tekenen. EN dan kan je ook achteraf trots zeggen "ja, ik heb dat helemaal zelf getekend!!"

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...