donderdag 17 mei 2012

"The Hunger Games" Nails and Looks

Hyee!
Ik denk dat iedereen de film "The hunger games" wel kent! Of de boeken... Wel, ik heb een paar leuke tutorials gevonden op youtube van looks, of nail art dat in de film voorkomt of geïnspireerd is op de film! Dus dat wou ik heel graag aan jullie tonen! Als je benieuwd bent kijk dan verder!
Als eerste een nail art tutorial:
Ik volg cutepolish al een tijdje, want ik vind haar nagels altijd zo mooi en leuk! En ook super haalbaar! En een tijdje geleden heeft ze deze tutorial gepost! Simpel, maar simpel is niet altijd lelijk! Simpel kan heel erg mooi zijn! En ik vind dat hier heel toepasselijk! 

En ook iemand anders maakte de nagels van Katniss:
Ook heel mooi! Maar ik weet niet waarom, maar ik vind die van cutepolish net iets leuker, misschien omdat ze wat 'cleaner' zijn...

En iedereen kent natuurlijk nikkietutorials! ;) Zij heeft net een loop gemaakt en daarom kan ik het nog niet toevoeger aan dit artikel... Blogger is nog niet slim genoeg om het nu al te vinden xd Maar hier is de link: http://www.youtube.com/watch?v=UR0Fmz2y7Ms&feature=g-u-u bekijk het nadat je dit artikel uit hebt gelezen want ik denk dat het zal verspringen en niet een tabblad toevoegen...

Maar ook andere mensen maakten al looks!
Toen ik op zoek ging naar looks van de film, vond ik dit filmpje. Ik heb al eerder wat filmpjes van haar gezien en ik vind dit wel een toffe look! Gewoon tof nagemaakt!

Ook dit vind ik een leuke look!
Super mooi, toch?!

Ik moet toegeven dat ik de film nog niet gezien heb en het boek nog niet gelezen... Als hij ooit op tv komt zal ik de film misschien wel kijken, maar ik ben niet zo benieuwd ofzo... We hebben wel al een toets van Nederlands gehad van verhaalanalyse en daar had de leerkracht een stuk van het boek "de hongerspelen" (nederlandse versie) als verhaal voor de toets gebruikt, dus ik heb toch al iets gelezen van "the hunger games". Maar ik heb zo niet de drang om nu metten te gaan kijken ;)
Hebben jullie hem al gezien of gelezen? Als je hem gelezen hebt: in Nederlands of Engels? En wat vonden jullie ervan? Want sommigen vinden het een heel goede film, andere niet!

xoxo Roos

BTW: Zaterdag heb ik generale van het dansen en zondag is het optreden en dan mag ik geen nagellak op hebben! Dat is echt lang geleden dat ik gewoon geen nagellak op heb!! ;o

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Echt in de stijl van de film :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het boek en de film gelezen en ik vond ze beiden echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...