dinsdag 29 mei 2012

New Look Black Neon Cut Out Dresses

Hyeee!
Ik wil jullie drie kleedjes laten zien die nieuw zijn bij new look, omdat het een beetje aansluit bij mijn artikel over neon! New Look komt namelijk met drie kleedjes die zwart zijn, met neon details én cut out!

£53.99


£53.99 


£59.99 

De jurkjes zijn redelijk prijzig en staan ook nog niet op de site vermeld... Ik denk dat ze wel al in de winkels liggen, maar misschien nog niet bij ons... Maar het zijn zeker en vast schattige jurkjes! Ze hebben neon in zich, maar zijn niet zo overdreven als een complete neon jurk of neon outfit! Het 2de jurkje is niet neon (ik weet het!) maar hoort bij de drie aangezien het ook een Little Black Dress is dat uitgesneden is!
Wat vinden jullie van de kleedjes?
Vinden jullie de neon trend leuker met alles neon of meer in die stijl?
xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze erg leuk, wel een beetje heet voor de zomer denk ik met dat zwart. doe mij maar een luchtig bloemen jurkje!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tweede vind ik echt heel erg mooi! Maar je moet er duidelijk erg dun voor zijn, anders valt t gewoon niet mooi! Vind ik dn.. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...