zondag 6 mei 2012

This or That Tag

Hyee!
Haha, ik weet het weer een tag! Laura heeft er eentje gedaan en ik was aan het lezen en ik had zoveel zin om ook een tag te doen! Natuurlijk niet dezelfde, maar ik vond deze tag die ik echt super tof vond! Vele mensen hebben 'em al gedaan, maar ik wou graag mijn antwoorden met jullie delen! Ik weet half en half welke vragen te verwachten, maar heb ze nog niet allemaal doorgenomen... Dus laten we beginnen! Oh en dit word een lang artikel met veel uitleg... Sorry!
Hoe werkt het? Wel je krijgt in verschillende categorieën 2 woorden en daaruit moet je eentje kiezen! Klik op lees verder om de vragen en mijn antwoorden te lezen!
Dus we beginnen er gewoon aan! Btw hoe ik de tag gevonden heb: ik drukte in youtube 'tag' in en dan vond ik deze tag, dan heb ik op Google gezocht naar de tag om de vragen getypt te krijgen en de eerste link dat ik vond was van teskuh.nl, dit is de link naar haar artikel.

Fashion

Spijkerbroek of Joggingspak
Lange mouwen of korte mouwen
Jurken of rokken
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen of armbanden
Hakken of platte schoenen
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of vest
Deze foto is niet van mij
Oké even wat uitleg! Ik kies de spijkerbroek (bij ons noemt dat gewoon jeans broek of een jeans) omdat ik die gewoon vaak draag! Een jogging zit wel goed, maar doe ik alleen thuis aan of om te dansen! Dan kies ik korte mouwen omdat dat gewoon beter zit! Lange mouwen zitten irritant... Jurken en rokken vind ik allebij tof! Tegenwoordig draag ik vooral rokken, maar dat is omdat het nog niet echt goed weer is! Maar in de zomer draag ik ze beide heel veel en heel graag!
http://data.whicdn.com/images/24319816/6809078570_d21a2c786f_z_large.jpg
Deze foto is niet van mij
 Euhm dan streepjes, omdat ik ruitjes niet heb en niet mooi vind ;) Dan sandalen, ik heb er geen, maar wil er héél graag hebben! Teenslippers zijn gewoon voor aan het zwembad of voor op het strand. Hoedjes draag ik niet dus kies ik voor sjaals want die draag ik elke dag, de ganse dag door! Ik sta beter met oorknopjes, maar draag eigenlijk ongeveer nooit oorbellen...
http://data.whicdn.com/images/24808821/tumblr_lx6xfovk3h1qd0pymo1_500_large_large_large.jpg
Deze foto is niet van mij
Kettingen omdat ik een paar toffe kettingen heb en armbanden daar zit ik heel de tijd mee te prutsen en uit irritatie doe ik ze dan na 5 minuten uit ;) Nu kies ik platte schoenen omdat ik nog niet echt hakken draag, maar vanaf ik hakken draag kies ik zie omdat ik nogal klein ben... Cowboy laarzen of paardrij-laarzen: GEEN EEN VAN DE TWEE!! ;) En een vest omdat... ik weet het niet goed ;)

Make-up

Blush of Bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes

Deze foto is niet van mij
Als aller eerste ene blush, ik gebruik het nog niet echt, maar het ziet er wel tof uit! Om toch een beetje leven in mijn gezicht te brengen 's ochtends ;) Dat lipgloss omdat ik dat graag opdoe! Lipstick doe ik eigenlijk nog op omdat ik nog niet echt bezig ben met make-up, maar ik hou van lipgloss ;) Ik heb het niet aan voor school ofzo maar eerder voor feesten of dergelijke.... Mascara doe ik ook niet op, ik heb al lange wimpers dus doe ik het nog niet op, maar ik zie me nog rapper mascara opdoen dan eyeliner... 
Deze foto is niet van mij
Concealer doe ik wel op om mijn puistjes of oneffenheden te verbergen, foundation niet. In mijn make-up hou ik het nu nog heel neutraal, zoals ik al zei make-up gebruik ik nog niet echt enorm... Dat komt nog wel! Ik ben gewoon nog redelijk jong, ik zou nu wel kunnen beginnen en ik begin stilaan hoor!
Deze foto is niet van mij
Dan hou ik nog meer van oogschaduw in vaste vorm, omdat losse poeder me heel onhandig lijkt en je verspild toch veel meer zo? Nee vaste vorm is handiger! En ik werk ook liever met kwasten! Sponsjes voelen zo vreemd aan op je huid!

Nagels

OPI of China Glaze
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart

Deze foto is niet van mij
Wauw, dit onderdeel heb ik heel rap kunnen invullen! Over de andere moest ik nog wat nadenken, maar deze ging vlot ;) Oké O.P.I heb ik al, maar china glaze nog niet. Daarom koos is o.p.i, maar china glaze lijkt me een super fijn merk! Met lange nagels bedoel ik natuurlijk niet te lang! De lengte van op de foto's van mijn nail art zeg maar! Of van de foto hierboven! Ze moeten ook verzorgt zijn!

Deze foto is niet van mij
Ik kies ook voor natuurlijke nagels! Ik heb nog nooit nep nagels of iets andere geprobeerd en heb er ook geen nood of voldoening aan... Ik hou ook van felgekleurde of pastel nagels, gewoon niet te donker! Soms heb ik wel donkere nagels, maar niet zo vaak! Ik zie het niet zo graag en ik mijn ogen is het al rap emo.. Sorry! En ten slotte hou ik natuulijk enorm van NAIL ART!! ♥

Body

Parfum of Bodyspray
Lotion of body butter
Douchegel of zeep
Lush of andere merken

Deze foto is niet van mij
Parfum doe ik eigenlijk nooit op, ik vind dat altijd zo vreemd om op te doen en opeens anders te ruiken... Ik weet niet goed wat ze met bodyspray bedoelen, maar het klinkt goed ;) Ik verkies ook bodybutter, het maakt mijn huid altijd super zacht en ik gebruik gewoon niet veel lotion...
Deze foto is niet van mij
Douchegel, ik weet niet goed waarom en wat ze bedoelen met zeep, maar als ze een blok zeep bedoelen en dan kies ik douchegel omdat het fijner werkt en vaak ook een lekkerder geurtje heeft! En over lush vs. andere merken kan ik niet echt oordelen omdat ik lush niet heb of niet zo goed ken, het lijkt me wel een super fijn merk en de producten zijn heel mooi!

Haar

Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast
Deze foto is niet van mij
Krullend of stijl haar, als je bedoeld licht krullend beneden en niet echt heel krullend dan kies ik voor krullend, anders voor stijl. Maar niet te stijl! Ik ben wel tevreden met mijn haar, licht golvend! Ik kies absoluut voor een dot! Ik vind mezelf er wel mee staan! Voor het dansen kies ik wel een staart en soms draag ik ze wel, maar meestal probeer ik een dot te maken! Als het niet lukt of mijn dotten zijn niet mooi dan maar ik een staart. Clipjes werken fijner.
Deze foto is niet van mij
Pff haarlak of gel, ik gebruik geen een van beide... heel soms gebruik ik een gelspray... Ik kies voor lang haar! Ik weet niet waarom, maar ik vind het mooier en toffer! Bij sommigen is kort haar super mooi, maar ik sta beter met lang haar! Pf licht of donker? Tussen de twee!
Deze foto is niet van mij
Ik kies voor een lok (bless) omdat ik er beter mee sta, maar geen te overdreven lok. Eigenlijk doe ik tegenwoordig mijn haar samen of opzij dus geen een van de twee.. Een pony (frou) heb ik gehad, maar heb ik laten uitgroeien... En zoals ik al zei kies ik voor vast, tegenwoordig ik mijn haar vaak vast omdat mijn gezicht mooier is als het vast is. En nu op naar de laatste categorie! Sorry dat het artikel zo lang is!

Zomaar

Regen of zonneschijn
Zomer of winter
Herfst of Lente
Chocolade of vanille
Westen of oosten
Deze foto is niet van mij
Hier kan ik al wat korter over zijn! Zonneschijn, zomer en lente omdat ik koud,regen,vries HAAT ik haat het als de pest! Echt niet normaal! Vanaf het iets warmer is of de zon schijnt ben ik pakken vrolijker! Ik haat gewoon de koud! 
Hmm, vanille of chocolade ik kon niet kiezen! Dat hangt er vanaf... In cake of taart of ijs kies ik vanille, maar voor de rest hou ik van chocolade! En dan weten of oosten wist ik niet goed (eigenlijk snapte ik er geen bal van...) dus ik pak gewoon oosten omdat er 2 o's in zitten en er zitten ook 2 o's in mijn naam haha ;) Ook al klinkt westen beter...

En dat was het! Jezus dit is een lang artikel geworden! Sorry!!!
xoxo Roos

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...