woensdag 2 mei 2012

Summertime de Chanel - Nagellak

Hallo!
Vandaag een artikel over chanel, ze komen namelijk met een zomercollectie. Ieder jaar hebben ze er een verschillende (natuurlijk) en de zomercollectie van dit jaar wil ik jullie tonen! Er zijn al veel foto's van opgedoken, maar ik wil het specifiek hebben over de nagellak! 
Holiday, Island (Limited edition) en Delight (Limited edition)

Klik even verder voor meer informatie!
Dat zijn dus de nagellakjes die in de collectie zitten! Als eerste een beige kleur met veel shimmer in die Holiday noemt, dan een donker bruin lakje met ook veel shimmer in met de naam Islang en dan een hot orange kleurtje die Delight noemt. 3 hele mooie kleurtjes, maar zelf wil ik mijn geld er niet aan geven.... Om verschillende reden eigenlijk... Als eerste heb ik de kleurtjes zelf, dus vind ik het maar stom om dezelfde kleuren te kopen en ook omdat ik het toch net iets te veel geld vind... Als ik nu echt een heel mooi en speciaal lakje vind zou ik het wel kopen! Maar voor nagellak ga ik meestal toch nog naar de budget merken! De duurste lakjes dat ik heb zijn van o.p.i en ook bij dat merk koop ik alleen speciale kleuren en niet een gewoon oranje. De lakjes van de collectie zijn wel heel mooi, maar zulke kleuren heb ik al....

De collectie is de koop vanaf 4 mei, Overmorgen dus (vrijdag). En de nagellak kost €22,50!
Vind jij het mooie kleurtjes? Zou je het kopen of vind je het wat veel geld? Laat het me weten!
xoxo Roos


p.s. de zandkoekjes vallen echt goed in de smaak! Ik heb net het laatste koekje op en m'n zus zegt dat ik er een wekelijkse activiteit van moet maken (zandkoekjes bakken) ;D Als ik ze kan maken, jullie ook! En op een woensdag namiddag als deze is het extra leuk om te gaan bakken! xx

4 opmerkingen:

  1. de eerste 2 kleurtjes vind ik niet zo heel mooi maar het oranje is zeker tof! maar net zoals vele wil ik zoveel geld niet geven aan nagellak! en zoals ik zie op het artikel van de koekjes, ik heb ze gemaakt! ze zijn heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet zo Chanel achtig... heb het geld er gewoonweg niet voor! Ben meer vd budget. Al vind ik de oranje wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, Chanel is niet zo mijn ding...
    Ik heb het geld er niet voor om zo'n dure nagellak te kopen!
    Kan je beter je geld in andere dingen investeren...
    Mijn grootmoeder heeft wel nagellak van Chanel, maar zo speciaal vind ik hem ook weer niet.
    Hij blijft wel lang zitten, maar de kleuren zijn niet echt anders of dergelijke...
    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...