woensdag 18 april 2012

Toddlers&Tiaras

Vandaag wil ik even een fenomeen bespreken van in Amerika, 'pageants'. Ze hebben er in amerika een tv-programma van gemaakt! Ik wou het met jullie bespreken omdat het een en al met beauty and fashion te maken heeft, heel toepasselijk dus... Ik denk dat iedereen het wel herkent als je even naar dit filmpje kijkt:
Wil je er wat meer over weten? Klik dan even op lees verder! Dan leg ik wat meer uit!
Oké het komt er dus op neer dat ze kleine meisjes en soms ook jongens is domme kleedjes steken, lagen make-up op hun gezicht smeren en nog veel meer! Er is dus een tv-programma van gemaakt in Amerika: ''Toddlers and tiaras" en ik heb er een paar afleveringen van gezien! Er is een meisje zelfs heel bekend van geworden: Eden Woods. Maar er zijn echt super veel kinderen die eraan meedoen! De afleveringen duren wel drie kwartier maar ik spoel altijd wat door! Hier een paar voorbeelden:
En nu even twee aflevingen waar je Eden Woods DE pageant ster inziet:
http://www.youtube.com/watch?v=V7NzyzXYcT4&feature=relmfu (dit is eigenlijk de grote pageant met dé grote winnaar! Een beetje de kampioenschappen haha)

Als er je een stukje van kijkt zal je het uiteindelijk wel snappen ;)
Maar hier komen een paar foto's die toch wel wat over the top zijn en super bewerkt! Dit zijn foto's die de meisjes moeten laten maken om mee te doen aan de pageant, het is echt een kleine mis verkiezing hoor!
Het zijn toch precies poppen?
De middelste is Eden Woods, en hier zijn een paar ECHTE foto's van haar:
Dit is de foto van toen ze de kampioen werd.
Eden Woods is een meisje dat het zelf echt wel wilt! Ze vind het leuk!
Zo zijn er ook wel een aantal hoor! Maar er zijn er ook die het helemaal niet zo leuk vinden...
Daarmee heb ik dan wel meedeleiden! Dan wil ik gewoon dat ze niet winnen
zodat de mama haar geld er niet aan wilt uitgeven!
Want als je die afleveringen ziet kost het alles super veel geld!

En dit is ook een bekent meisje:
Boven thuis, Onder op het podium.
Ze staat bekent onder haar gezaag en mega karakter, hier een kort filmpje:



Zo word het wel duidelijk denk ik... En het grappige is dat Ashley Tisdale haar heeft nagedaan:
Is vond het wel super geslaagd! Maar dat wil toch al veel zeggen... Er zijn dus echt super veel meisjes die meedoen! En sommigen zijn heel lief en leuk en andere hebben een attitude zoals Makenzie!
Eden is duidelijk de ster!
Hier een foto van een paar kinderen die in de show kwamen met hun mama, de opvallenste? De 3de van rechts! Hier een filmpje:
ERG!

Dat was dus een artikel met veel foto's en filmpjes, om het programma echt te snappen zal je toch een paar afleveringen moeten kijken ;) Het is wel leuk om te zien, maar als je denkt dat het wel echt is vind ik het toch maar zielig, erg en dom! Wat vinden jullie ervan? Kende jullie het programma? Zouden jullie je kind pageants laten doen als het in België/Nederland bestond? Of zouden jullie er zelfs zelf in willen zitten? Laat het zeker weten!
xoxo Roos

6 opmerkingen:

  1. ik kende het al een beetje, inderdaad leuk om naar te kijken maar super erg voor de meisjes zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauwie, heb ik nog nooit gezien! super erg, maar als ze het zelf willen weet ik niet goed wat ik erover moet denken... ik zou er allesinds zelf niet willen aan meedoen en mijn kind er ook niet inzetten... maar ieder zijn ding zeker? alleen als ze hun kind echt er zelf inzetten zonder dat het kind er duidelijk om gevraagd heeft vind ik het erg! wat de meerderheid van de gevallen zal zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wel schattige kindjes, maar als ik de filmpjes zie toch een beetje over the top! als je kindjes het zelf willen is het al te laat, maar als ze het niet willen push ze dan niet! die ouders zijn onverantwoordelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kijk er ook naar! ik vind het leuk om ze zien, maar eng om te denken dat het echt is!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zijn allemaal schattige kinderen en sommige zijn ook echt heel mooi, ik kan echt niet stoppen met de serie te zien maar ik ben er dan ook weer tegen... er is wel een meisje genaamd emerald en zij wilt het zelf echt doen! zoek maar eens op!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de aflevering met Emerald ook al gezien. Ik weet het, ik vind het ook allemaal niet goed en ben tegen de pageants, maar het is zo verslavend om naar te kijken! Ach ja, wij gaan de gedachten van die moeders niet kunnne verzetten door niet te kijken hé ;)

      x Roos

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...