maandag 2 april 2012

Jeans Shorten

Hye!
Vandaag heb ik voor jullie een artikel over jeans shorten, ik heb wat zitten rondkijken en echt overal heb je duizend en één verschillende jeans shorten! Ik heb er een paar mooie uitgezocht, het zijn er niet super veel, maar dat komt omdat ze echt allemaal op elkaar lijken!
Ik heb er gewoon vier tussenuit gepakt die ik persoonlijk mooi vond, toch lijken ze nog altijd hart op elkaar.



Ik zal even overlopen vanwaar ze komen, en hoeveel ze kosten:
1) Zara, Demin short, €27,95
2) H&M, Jeans short, €24,95
3) H&M, Jeans Short, €19,95
4) New Look, Short, €18,99

De eerste short is de duurste, maar ook direct een hele mooi! De zakken komen er subtiel wat onderuit. Ik vind dat nog wel een leuk effect, als ze er te ver onderuit komen dan is het niet mooi, maar zo kan het er wel mee door!
De tweede short vind ik ook super mooi, het is een beetje 'kapot en gescheurd' hij is redelijk licht van kleur, stoer en zeer casual! Ik vind hem super mooi!
De derde is wat donkerder en komt ook met een leuk riempje, het is een leuk strand shortje!
De vierde vind ik het minst mooi, maar ik heb hem ertussen gezet omdat hij anders in dan de andere en sommige mensen vinden zulke shorten misschien net heel mooi, hij is heel perfect, en dat vind ik het minder leuke eraan. Hij komt maar een schattig roze riempje en is de goedkoopste.

En voila, dat waren ze!
Ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben! Ik vind jeans shorten super leuk en draag ze heel vaak (in de zomer), jullie?
xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. Ik draag in de zomer ook graag jeans shorten.
    Ik vind die van abercrombie echt geweldig, ze zitten heel erg goed (ze zijn echt zacht) & ik vind ze ook echt super mooi. Het enige nadeel is dat ze wel wat duurder zijn. ( zo'n 60 euro voor 1 short) maar toch vind ik ze echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral as je niet meer groeit, zijn Abercrombie shorten heel geweldig! want voor 60 euro krijg je dan toch een goeie kwaliteit, dus kunnen die wel een paar zomers mee!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...