zaterdag 14 april 2012

Producten tegen puistjes

Hyeee,
We hebben allebij wel eens last van puistjes, en volgens ons hebben jullie dat ook wel eens ;) We willen jullie graag laten zien welke producten we daarvoor gebruiken! Zodat jullie daarvoor ook een keer kunnen gaan kijken. Let wel: de meeste producten die wij gebruiken worden voorgeschreven door onze dermatoloog en kan je dus niet zomaar gaan halen. Als je echt last hebt van puistjes zal je toch langs de dermatoloog moeten gaan...
Laura: Eerst heb ik allemaal verschillende producten gebruikt zonder resultaat. Toen ben ik naar de dermatoloog geweest, en die heeft me een aantal dingen voorgeschreven die gelukkig wel werken :) Ik heb een heel gevoelige huid, en van sterke zalfjes krijg ik uitslag enzo, dus heb ik mildere zalfjes gekregen!

Dit zalfje gebruik ik 's ochtends, dit zalfje wordt meestal voorgeschreven dus misschien kennen jullie dat wel :)
 En dit is het zalfje voor 's avonds, dit is echt een milde zalf, maar toch heb ik het gevoel dat hij echt wel werkt!
 Deze pilletjes neem ik bij mijn avondeten, en normaalgezien was dat van een ander merk, maar dat hadden ze niet meer en dit is dus juist hetzelfde eigenlijk
En dan als laatste, voor mijn rug, deze lotion. Die moet je met een watje deppen. Maar deze vergeet ik eigenlijk vaak :)

Roos: Ook ik gebruik een paar producten, voorgeschreven door de dermatoloog. Vele mensen van mijn leeftijd gebruiken vaak producten zoals die van garnier (pure active). Die werken natuurlijk niet zo goed! De exfo brusher heb ik zelf, die zullen jullie zo zien, en die gebruik ik 's avond om gewoon even mijn gezicht te wassen en zacht te scrubben. En hier komen dus de producten dat ik gebruik:
Dit is dus het eerste product dat ik 's avonds gebruik, de exfo brusher van garnier pure active. Ik begruik het gewoon om mijn gezicht te wassen, als je alleen dat product gebruikt zal het niet werken, maar samen met nog andere is het wel goed!
Na het wassen gebruik ik deze crème, epiduo gel. Je hebt er ook een milde versie van die ik vroeger gebruikte die ziet er hetzelfde uit, alleen noemt hij differine crème.
En 's ochtends gebruik ik nog deze crème, die heeft niets te maken met tegen de puistjes werken, maar hij hydrateerd mijn huid wat. 
Normaal gebruikte ik die pilletjes ook (die van Laura), maar de laatste keer dat ik bij de dermatoloog ging zei hij dat, dat niet nodig was... Maar ik denk dat ik ze terug ga gebruiken, want het word weer wat erger... 

Dat waren dus de producten die wij gebruiken tegen de puistjes. Heb je veel puistjes ga dan een keer langs bij de dermatoloog, heb je niet zo veel last ervan. Haal dan een goede crème, als je dan eens een puistje hebt: afblijven en crème smeren. Dan gaat dat ene puistje zo weer weg!
xx Roos&Laura

1 opmerking:

  1. Ik heb ook echt fantastische Clinique producten, ze helpen zo goed!

    xoxo Sootjeelina <3

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...