maandag 30 april 2012

People's Choice Awards 2012

Hyeee,
Een hele tijd geleden waren het de People's Choice Awards 2012 (In januari) en ik wou jullie toch nog eens laten zien hoe de celebs gekleed gingen, ookal is het zo lang geleden....
Ik vind het persoonlijk gewoon heel leuk om te zien hoe al die bekende mensen gekleed gingen en of ze iets mooi aan hadden of iets dat zo raar is dat er geen woorden voor zijn.... Dus daarom wil ik het ook met jullie delen!
Laten we beginnen met de outfits! Klik even verder want het is lang! ;)

2012 people's choice awards pictures
Mooi jurkje! Ik vind het heel geslaagd, de sluier ben ik nog niet zo goed uit, maar mooi!
2012 people's choice awards gown
Demi Lovato haar jurk had echt een super mooie kleur!
2012 people's choice awards best dressed celebrity
Hier ben ik niet zo'n fan van...
2012 people's choice awards winner
In zijn geheel is het nog wel mooi, maar geweldig vind ik het niet... De onderkant is niet mijn ding!
2012 people's choice awards best dressed
Groen! Heel mooi, maar de mouwen vind ik niet zó geweldig, toch mooi!
2012 people's choice awards gallery
Miley Cyrus zag er ook goed uit! Alleen weet ik niet goed wat die kleuren achteraan zijn...
2012 people's choice awards red carpet
Ik ben GEEN fan!
2012 people's choice awards dresses
Wow, zij gaf er wel kleur aan! 
2012 people's choice awards hairstyles
Zij kwam in een schattig vintage jurkje met nude high heels!
2012 people's choice awards look
Ook zij kwam in nude kleurtjes,
people's choice awards best dressed celebrity
Hmm, die jurk doet me denken aan golven, ik weet niet of ik iets wil 'zien' in een jurk!
2012 people's choice awards celebrity
Dat groene past heel mooi bij haar haarkleur, ze was een van de enige die in een broek kwam.
people's choice awards 2012 dress
Die jurk verstopt haar mooie figuur helemaal! 
people choice awards 2012
Zij kwam in een heel mooi rood kurkje met mooie glitters die ook terugkomen in haar hakken!
ashley benson 2012 people's choice awards
Oh wat vind ik zo'n jurkjes mooi!
kristen bell 2012 people's choice awards
Nogal veel rood ;D Maar het staat haar wel en het past bij haar haarkleur!
julianne hough 2012 people's choice awards
En we eindigen met veel glitter en glamour!
Wat vonden jullie van de kleding dat de sterren aanhadden? Vonden jullie het geslaagd? Hebben jullie een favoriet? Laat het me weten in de reacties!
xoxo Roos

1 opmerking:

  1. er zitten echt een paar super leuke bij!
    het artikel zit ook mooi ineen, met goed foto's enzoo! x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...