zaterdag 28 april 2012

Dianna Agron

Hyee!
Deze keer schrijf ik weer een artikel over een bekend persoon met stijl ;) Zoals jullie in de titel kunnen lezen gaat het deze keer over Dianna Agron! De vorige keer deed ik het over Ariana Grande en daar kregen we wel wat reacties en pageviews op ;) Ik vind het ook gewoon super tof om zulke artikels te maken dus ik zal nog wel eens een paar keer een celeb kiezen om een artikel over te maken! Als jullie ideetjes hebben over wie dan kan je dat zeggen in de reacties!

Voor meer Dianna Agron klik je verder!Oké de meeste zullen haar kennen van Glee!
Ik denk dat het wel een populair programma is waar vele van jullie naar zullen kijken! Ik heb in het begin echt gevolgd, maar ik kijk nu al een hele lange tijd niet meer... Maar ik vond het wel een tof, grappig en geslaagd programma! ;)
Zoals jullie kunnen zien en horen is dit een filmpje waar Dianna zingt! Want natuurlijk als je in Glee meespeelt, moet je kunnen zingen! Hier zingt ze "It's a Man's Man's Man's World".
En nu even een filmpje waarin ze 10 dingen verteld die jij nog niet wist van haar!
Vroeger had ze dus lang haar:
Maar een tijdje geleden heeft ze het kort laten knippen:
Dianna Agron Hair Cut Hair
Op de cosmo politan in 2012:
Hier zijn wat foto's van haar:

De botten vind ik niet zo heel mooi, maar de bovenste helft vind ik prachtig ;)
Als je goed kijkt zie je dat het dezelfde outfit is als hierboven! Bewerkt!
Oh dit vind ik mooi! De lange rokken zijn ook super in geweest en ze staat er echt mee! Ook super mooi gecombineerd!
Dianna Agron Shoes
Dit is zo schattig! ;)
Een beetje bleekjes, maar ik hou van dat haar en gezicht ;)
Diana Agron Celebrity Hair Style-2
En hier zitten haar haren ook super goed!
Dianna agron op de golden globe awards 2011 zg ze er goed uit, maar de jurk van dit jaar vind ik minder!!


Ik vind zoveel foto's van haar! (ook van ariane grande) maar ik moet stoppen denk ik ;)
Oké dat was het dus! Laat me weten wat je van haar vind! En of je haar lang haar mooier vind dan haar kort haar of andersom!! Zeg het in de reacties!
xoxo Roos

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...