woensdag 18 april 2012

Short: combineertips

Hyee allemaal,

net zoals bij de vorige combineertips, kan je ook nu weer 3 outfits verwachten! Ook is het weeral met een item van H&M, mijn favoriete winkel, een short! Want hij is natuurlijk geweldig met een leuk printje, maar hoe kun je die combineren zonder dat het er bomma-achtig uitziet?
Wil je weten hoe je deze short op drie verschillende manieren kunt dragen, klik dan op lees verder!


Voor de eerste outfit samen te stellen, heb ik de paskamer (op de site)  van H&M gebruikt. Daarmee dat alle artikelen ook van H&M zijn. Ik heb ook het prentje er even bijgezet dat ik had gemaakt in de paskamer.
De outfit vind ik wel geslaagd, al zeg ik het zelf!

Doordat er verschillende kleuren in de short zitten, heb ik deze outfit groen-geel gemaakt! Het is helemaal anders dan de vorige, maar ik vind hem niet minder leuk! De gele ballerina's vind ik echt heel leuk!!
En dan de laatste outfit, deze heb ik met oranje gecombineerd en ook deze vind ik heel erg leuk! Ik vind ook dat de schoenen echt perfect bij het jasje passen en dat het riempje helemaal matcht met de short!

Deze keer vind ik het veel moeilijk om te zeggen welke mijn favoriet van de 3 outfits is! Maar welke vind jij het mooiste? Laat het achter in een reactie!

xx Laura

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...