vrijdag 6 april 2012

Leuke oogschaduws om te beginnen van Catrice

Hyeeee!
Vandaag even geen fashion artikel, sorry ;) Maar ik ga ook wel bloggen over andere dingen...
Ik wou het even hebben over oogschaduws die heel goed zijn om mee te beginnen als je dus nog nooit oogschaduw hebt gedragen en het eens wilt proberen. Ik heb allemaal oogschaduws van catrice genomen omdat als je begint je geen super dure oogschaduw gaat kopen... En omdat catrice en van mijn favoriete budget merken is. Vele mensen hebben essence als favo budget merk maar ik vind dat helemaal geen goed merk, de kwaliteit is niet goed en is vind catrice er mooier en profesioneler uitzien ;D Ik bedoel ga naar de site van essence, precies een site voor kleurtjes! Maar bon, ieder zijn ding! Laten we beginnen....



1) Catrice, Intensif´eye Wet & Dry Shadow, 020 Charly´s Chocolate Factory
2) Catrice, Absolute Eye Colour Mono, 340 Ooops…Nude Did it again!
3) Catrice, Absolute Eye Colour Quattro, 040 Never Let Me Go
4) Catrice, Intensif´eye Wet & Dry Shadow, 030 Vanilla Sky Ride

Dit zijn dus een paar oogschaduws van catrice die handig zijn om mee te beginnen. Het zijn gewoon bruine beige tinten en zijn dus heel goed om mee te beginnen, als je dus nog nooit echt oogschaduw gebruikt hebt. Omdat als je met zware kleuren begint, je jezelf er niet goed mee gaat voelen. Ook voor andere mensen, die zien het direct en zullen denken, wow opeens oogschaduw ;D

Nummer 4 heb ik zelf, maar komt helemaal anders over op die foto :D Je kan hem in mijn shoplog zien!
Nummer 3 heeft een paar donkere kleuren, dat is ook wel handig want dan kan je echt opbouwen!
Nummer 2 is gewoon zacht en nude, ik denk niet dat die echt opvalt
en nummer 1 is al iets donkerder.
De prijzen staan jammer genoeg niet op de site, maar ik denk niet dat het echt veel gaat kosten, aangezien ze van catrice zijn... dus ja... 

xoxo Roos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...