zaterdag 14 april 2012

XS Shoplog



Hyee, Ik ben gisteren in Leuven gaan shoppen voor schoenen en vandaag ben ik voor dat we naar familie gingen nog heel even naar Mechelen gaan shoppen. Beide heel kort, en ik heb dus maar heel weinig spullen, maar ik wou het jullie toch nog even laten zien...

Dus dit zijn mijn aankoopjes:
T-Shirt Zara €14,95

Short Zara €27,95

Eyeshadow brush HEMA €2,95

Schoenen Suske Sloep tussen de €70,00 en €80,00...

En aangezien het overmorgen school is, nog mapjes voor school.
Zo, dat was alles! Heel kort, ik weet het! Maar gisteren ging ik eigenlijk gewoon schoenen kopen en vandaag gingen we naar Mechelen omdat mijn nicht en haar vriend verhuist zijn... Maar voor we naar daar gingen zijn we daar dus nog heel kort gaan shoppen en heb ik dus die 2 items van de zara gekocht...
Dat shortje had ik ook gisteren gezien, maar dat was er niet in mijn maat, en vandaag hadden ze het wel in mijn maat! Dus daar ben ik eigenlijk wel heel blij om! Het shortje lijkt misschien een beetje raar op de foto, maar in het echt en zeker als je het aan hebt is het super mooi!
xoxo Roos

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...