donderdag 5 april 2012

Even een artikel tussendoor...

Hyee!
Ik wou gewoon even zeggen dat de laatste 2 of 3 artikels 'geplant' waren. Met andere woorden, ik had ze een andere dag geschreven en dan ingesteld dat ze die dag online kwamen. Omdat ik de laatste dagen nogal veel te doen had, en ook omdat ik opeens veel te vertellen had ;) Ik wou dat gewoon even zeggen omdat ze niet zo heel creatief of origineel waren... Ook gaat het niet blijven dat er elke dag een artikel online komt. Vanaf het moment dat school terug begint gaat het waarschijnlijk al heel wat minderen... Tijdens de vakantie heb ik gewoon meer tijd, ik spreek veel af, maar soms heb ik een 'loom' dagje en begin ik heel veel artikels te schrijven ;) 
Morgen komt er een vriendin dus ook voor morgen heb ik een artikel geplant. Deze keer niet over fashion maar over beauty, voor de 'beginnende' onder jullie ;) Je moet er niet zo heel veel van verwachten hoor!
Ook nog even een bedankje want mijn blog staat nu een week of iets meer op het internet en ik heb al 4 volgers, jeeuujj, dat maakt het toch leuk want dan weet je dat je toch nog tegen iemand praat ;)
Ik heb ook al over de 150 pageviews! Woehoew...
Ik heb daar ook iets grappig gemerkt, bij je statistieken op Blogger kan je alles te weten komen:
- Uit welk land je volgers komen.
- Hoe mensen op je site komen
- en zelfs de woorden dat mensen bij google intypen om mijn blog te vinden.
En bij dat laatste vond ik iets leuk, iemand (ik weet niet wie...) heeft bij google ingetypt: xoxoroos.blogspot. Hahahahaha, omdat ik dus altijd xoxo Roos om het einde van mijn artikel zet! En ja, mijn blog stond als eerste link bij Google als je dat intypt, creatief ;) onder ons zijn ook een heleboel Russen, en ook Duitsers, Nederlanders en natuurlijk Belgen!

xoxo Roos

1 opmerking:

  1. Ik vind jou manier van schrijven leuk! Ik weet dat dat enorm vreemd/raar/eng klinkt! jij schrijft heel vlot, niet te stijf, gewoon leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...