donderdag 12 april 2012

Nail Art: Tribal Print

Nog een een nail tutorial! Aangezien de nail tutorials tot nu toe goed in de smaak vallen! Ze staan bij de populaire berichten, dus ga ik doorgaan ;) Deze tutorials zijn voorlopig nog van een tijdje geleden. Die ik gemaakt heb en foto's van getrokken heb! Ik heb er een heel album van! Maar ik ben van plan om die tutorials meer als 'back up' te gebruiken en vooral de nieuwste te plaatsen... Maar dan moet ik eerst een nieuwe maken!  Dus nu zijn het voorlopig nog een paar die ik al vroeger gemaakt heb.... Deze keer dus tribal print. Iedereen kent het wel! Misschien niet als je de naam hoort, maar wel als je het ziet! En dat printje kan je ook gemakkelijk op je nagels zetten! Het enige wat je moet kunnen is wat lijntjes trekken en bolletjes tekenen, that's it! Dus laten we beginnen met dit leuke ontwerp!


Wat je nodig hebt zijn eigenlijk de typische tribal print kleuren, die kleuren horen gewoon bij tribal print!
- Zwarte nagellak (Gosh Nero)
- Witte nagellak (o.p.i alphine snow)
- gele nagellak (essence 23 sundancer)
- rode nagellak (o.p.i red hot ayers rock)
- blauwe nagellak (catrice blue cara ciao)
- Een fijn borsteltje/tandenstoker/dottingtool/bobbypin.
Als je de kleurtjes in nail art pens hebt of met andere woorden potjes met hele fijne penseeltjes heb je echt geluk! Maar dat heb ik niet, niet zo erg!

Nu, hoe begin je? Je begint gewoon met je nagels wit te lakken!
En dan ga je met de verschillende kleuren lijntjes trekken, dikke, dunne, horizontaal, verticaal, schuin...
Je kan mijn foto gebruiken als voorbeeld en dan gewoon bij de andere nagels je eigen weg uit gaan!
Maak het gewoon zo leuk en vol mogelijk ;) Maar zorg dat je niet alle kleuren aan elkaar 'plakt' laat wat wit tussen of ga met zwart er een keer tussen of zo.
Probeer het eens! Je zal merken dat het helemaal niet moeilijk is!
Have fun met het maken van dit nail design en laat me, zoals altijd, zien hoe jou nail art eruit ziet! (door de foto op jou blog,... te laten zien).
xoxo Roos

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...