zondag 29 april 2012

H&M fashion against aids collection

Heeey allemaal,

Zoals elke fashionliefhebber wel weet, ligt vanaf nu de 'fashion against aids'-collection in de H&M waarvan 25% van de opbrengst naar de preventie van Aids/HIV gaat!

Dit is wat H&M zelf zegt :
"Safe sex is a message that each new generation needs to hear, which is why H&M is launching its fifth Fashion Against AIDS (FAA) collection, to raise funds and create awareness about HIV/AIDS among the young. Available in around 300 H&M Divided departments from 26th April 2012, as well as online, this year’s collection brings together ethnic influences from different continents."
Wil je items uit de collectie zien, klik dan op 'lees verder'

Ik ga de kleding-Items (dus niet de accesoires :)) laten zien die je in Belgie (in de online shop) kunt krijgen!





Zo, dat zijn ongeveer alle kledingitems. Ik vind de collectie niet heel mooi, maar er zitten wel een paar mooie dingen tussen, zoals bv het shortje & aangezien het voor een goed doel is, vind ik het ook wel een goed initiatief!
Wat vind jij van deze collectie?
xx Laura

2 opmerkingen:

  1. heel goed dat ketens daar meer bewust van worden
    Je blog ziet er echt heel leuk uit!
    Ik ga je volgen, zou het leuk vinden als je terug volgt en als je wil, doe mee aan mijn winactie!

    liefs
    http://byclementineblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed dat merken daar ook mee bezig zijn!
    de kleding is trouwens ook heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...