woensdag 4 april 2012

Jeans Jacks

Hyee!
Vandaag laat ik jullie verschillende jeans jacks zien die ik persoonlijk wel tof vind, zoals jullie waarschijnlijk al gezien hebben zijn de jeans jacks heel populair en 'in' tegenwoordig... Je ziet ze echt overal hangen, in elke winkel hanger er van 20 verschillende! Dus ik wou jullie een paar van mijn favorieten laten zien!
(ik heb de foto's op sites gevonden en dus niet zelf getrokken, de collage is wel van mij!)



1) Donkere H&M €29,95
2) Lichte New Look €104,99
3) Stoere H&M €39,95
4) Zonder mouwen New Look €17,99

(alle jeans jacks zien er minder mooi uit op zo een foto, ze zijn mooier als je ze aan hebt!!!)
1) De donkere jeans jack, die zie je veel, maar niet heel veel, maar toch zijn ze heel mooi! De mouwen kan je vanonder met een knoopje losmaken en wat opstropen! Van prijs valt hij wel goed mee...

2) De lichte jeans jacks zijn heel populair, en zie je dus ook enorm veel! De mouwtjes zijn iets korter. Hij is wel wat duurder, maar is denk dat de kwaliteit dan wel veel beter is!

3) Deze stoere jeans jack vidn ik heel mooi! Het is een echte jas en hij is super leuk, de ritsen maken hem echt helemaal af! Hij is licht van kleur, zoals ik zei: vind je heel veel! De driehoekige plooitjes zie je ook heel vaak! Vooral bij leren jassen! Ik heb er namelijk zo eentje :D

4) En dan zijn er nog die zonder mouwen, het is de goedkoopste en volgend mijn keuze ook de minst mooie, op de foto's waar modellen het jasje aanhebben is het wel mooi, maar ik zie mezelf er niet mee rondlopen! Hij is wel mooi, maar het past gewoon niet bij mij! Op de new look site zie je jeans jacks zonder mouwen en heel heel heel veel! In andere winkels zie je het niet zo heel vaak maar bij de new look echt super veel!

Zo, dat waren de jeans jacks, omdat ze zo populair zijn moest ik er wel een artikel over schrijven!!
xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. Ik wil die 2de echt hebben! Maar die is zo duur, mijn papa gaat dat veel te veel geld vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat je nog wel een gelijkaardig jasje in een andere (en ook goedkopere) winkel vind. Vele jeans jasje lijken op elkaar, dus misschien vind je hem ergens anders goedkoper... xoxo

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...