maandag 9 april 2012

Easy Cupcake Nail Art

Hye!
Vandaag laat ik jullie een nail design zien dat ik al een hele tijd geleden gemaakt heb. Het is redelijk makkelijk en het ziet er tof uit vind ik zelf ;) Dus ik ga gewoon direct beginnen en er niet teveel tralala bij zetten ;)








Wat je nodig hebt is...
- 5 verschillende kleuren nagellak (pak een soort van hoofdkleur, dus niet speciale tinten... je snapt het wel als je de foto ziet ;)
- Witte nagellak
- Een fijn borsteltje op een tandenstoker
- Top coat en base coat
De kleuren dat ik gebruikt heb op deze vier vingers zijn:
Oranje: Essence multi dimention 60 watch out!
Roze: Catrice 180 Hot or not?
Blauw: Catrice 400 Blue Cara Ciao
Groen: Essence colour en go (naam weet ik niet)


En dit is hoe je het maakt:
Je begint met de felle kleur, Je maakt een soort parallellogram maar iets ronder. Dan ga je met wit ene bolletje daarop zetten en dan begin je met een tandenstoker aan de rand wat rondjes te draaien zodat het geen perfecte bol meer is. En dan zet je met diezelfde kleur een kleur bolletje bovenop. Als dat droog is ga je met wit streepjes trekken om het onderste deel.
En vergeet natuurlijk je top en base coat niet!
(die van mij is van Gosh 01 Base/Top coat

Dat was makkelijk hè?!!
Ik heb hier ook nog een variant op, toen ik meedeed aan een wedstrijd van nails by laura heb ik die ingezonden. Het was in het thema feest en moest veel glitter en glamour bevatten. Je kon meerdere foto's sturen en dit was er een van:
Als onderkleur heb ik Teenage dream van o.p.i gebruikt (uit de katy perry collectie). En voor de cupcakes heb ik het bij roze gebruikt (hetzelfde roze als daarnet).

Zo, dat was het! Als jullie het ook eens uitproberen toon me dan zeker het resultaat!
xoxo Roos

4 opmerkingen:

  1. Super mooi! Ik heb het geprobeerd maar het ziet er niet geweldig uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan je de nagellak van Katy Perry nog ergens kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vrees van niet... Speciale collecties duren niet extreem lang bij o.p.i en toen ik hem kocht (een hele tijd geleden) vond ik het zelfs raar dat hij er nog stond. Ik heb toen het laatste potje bij Planet Parfum gekocht... Misschien vind je hem nog op ebay of dergelijke? xoxo Roos

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...