vrijdag 13 april 2012

Nieuwe Schoentjes ;)

Vandaag even een kort artikel! Ik ben namelijk even naar Leuven geweest vandaag en heb daar naar schoenen gezocht, wat een hele bevalling was ;) Uiteindelijk heb ik ze nog in mijn dorpje gevonden! De belichting is niet zo goed omdat het al avond is en het begint donker te worden en ik moest dus mijn licht aandoen... Ik vind foto's trekken met 'nep' licht echt niet leuk, maar ik wou toch nog een artikel plaatsen!
Dit zijn dus de schoenen:
Ik vind ze persoonlijk echt super mooi! Ze zitten super goed en van voor heeft het nog leuke versiering. Heti s een echte okergele kleur, en dat past nog bij verrassend veel! Je hebt die schoenen in super veel kleuren, maar ik vond deze het leukste! Dus laat me zeker weten wat je van de schoenen vind en welke artikels je nog graag zou zien! Laura is een paar dagen bij haar oma geweest en is nu terug dus een van de volgende dagen komt ook haar shoplog online, of allesinds nog eens een artikel van haar ;)
xoxo Roos

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...