zaterdag 21 april 2012

Review: Anti-transpirant Rexona

Hyee allemaal,

Het klinkt misschien een beetje vreemd om een revieuw te doen over een deodorant, maar dit is anti-transpirant!
Het verschil tussen deo en anti-transpirant is dat deo door het gebruik van parfums geurtjes voorkomen, terwijl anti-transpiranten het zweten beperken door het teveel aan transpiratie onder de armen te controleren en de geurtjes te verhullen! Wil je mijn mening weten, klik dan op Lees verder!

Ik vond het eerst nogal vreemd, maar je moet dit 's nachts opdoen. Toen ik de bijsluiter las bleek dat dat is omdat de zweetklieren 's nachts minder actief zijn en dat de huid daarom de anti-transparant beter opneemt! En het is echt waar, ik word 's ochtens met lekker-ruikende oksels wakker! In de ochtend moet je geen rexona meer opdoen, want het blijft echt zitten! Maar als ik onder de douche ga, doe ik toch nog even andere deo op!

even de plus-en minpuntjes op een rij:

+  Lekkere geur
+  Blijft goed zitten
+  Het doet wat het moet doen

-  het geeft een beetje af op je kleren


Ik ben hier echt heel enthousiast over! Ik raad alle mensen die redelijk veel zweten, dit echt aan, want het is echt massa's beter als een gewone deodorant!

xx Laura



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...