dinsdag 3 april 2012

Soorten Rokjes

Hyee!
Vandaag heb ik een artikel over de soorten rokjes die je kan vinden, ik heb van elke 'soort' eentje, natuurlijk zijn er nog veel meer maar dit zijn de schattige rokjes voor lente of zomer! Dus laten we er gewoon direct aan beginnen! (alle rokjes komen van de zara).



1) Kokerrok €19,95
2) Minirok €29,95
3) Plooirok €25,95
4) Kanten rok €2,95

Of met andere woorden:
1) Bloemenprint
    Bloemnprint zijn vorige zomer heel in geweest, deze zomer komen ze ook terug, maar niet zo hard als  
    vorig jaar, nu zie je meer op poeplappen (of kokerrokjes) niet meer op losse rokjes.
    Kokerrokje
    Daar hoef ik niet veel over te zeggen hè :D Ze zijn gewoon super populair en honadig! Je kan er niet
    genoeg hebben! Ze staat met super veel en zijn gewoon super tof! Zeker met zo'n patroontje :D
2) Glam
     Dit zijn de 'glam' rokjes, voor 's avonds of voor een leuk feestje, of de foto is het gecombineerd met een
     losse en casual shirt, maar die combinatie vind ik niet geweldig. Meestal zijn ze (zoals hier) met van die
     glitterplaatjes, de kleur is ook typisch.
3) Plooitjes
    De plooirokjes zijn ook een favoriet, ze zitten goed en casual en dit rokje heeft dan nog eens de volgende
    trend erin:
    Koraal, echt iedereen houdt van koraal en heeft wel iets in koraal! Nagellak, lipgloss,
    andere make-up, rokjes, t-shirts,... Je vind de kleur overal en iedereen heeft het!
4) Kant
    en als laatste heb je nog de kanten rokjes, die geven een schattig en girly effect, je vind ze natuurlijk ook
    in pasteltinten, ze zijn gewoon super schattig en leuk! Je kan ze overdag dragen , maar ook 's avonds!

Zo, dat waren een beetje de 'soorten' rokjes die je op dit moment overal vind! Ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben! Je kan dus gewoon je bloemenprint rokjes van vorige zomer terug aantrekken, maar niet te overdreven en niet te veel!
Natuurlijk zijn er nog de normale, gewone kokerrokjes (ik noem ze poeplappen) maar zonder print vind ik ze eerder voor in de winter met panty's eronder, iedereen z'n keuze!

xoxo Roos

3 opmerkingen:

  1. Ik ben die Sarah dat je volgt, ik ben gewoon niet aangemeld, sorry! Ik wouw gewoon zeggen dat ik al die rokjes super mooi vind! En ja, ook de laatste! lekker vintage! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind ik ook! En je kan het dan ook met super veel combineren: je kan het stoer maken zoals op de foto, maar ook chique voor op een feest of degelijke! xoxo

      Verwijderen
  2. de eerste 2 zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...