maandag 16 april 2012

Nail Art: Hello Kity

Halloo ;)
Vandaag nog eens aan nail art tutorial!! Aangezien die toch in de smaak vallen, en het is iets wat ik super graag doe! Mijn nagels lakken ;) Dus leg ik jullie met veel plezier uit hoe je het moet maken! Vandaag dus een hello kity design dat ik gisteren gemaakt heb! (dit artikel is ook gisteren geschreven en geplant op vandaag, zodat jullie vandaag ook nog iets te lezen hebben van mij!).
Wil je weten hoe je het moet maken, klik even op lees verder!
Oké laten we dan maar beginnen met dit schattige ontwerp!
Wat je nodig hebt is: 
- Roze, zwarte, witte, gele nagellak
- Een fijn borsteltje+dottingtool of tandenstoker.
En dan beginnen we!
Eerst lak je al je nagels roos en op 1 nagel lak je een witte halve cirkel met daarop 2 driehoekjes als oortjes. Dan zet je witte bolletjes op je roze nagels.
Daarna ga je weer naar de witte nagel, je tekent met zwart 2 ogen en daarin weer een klein wit bolletje (sommige laten bij hello kity het witte bolletje weg, maar ik vind het zo mooier) En dan nog een geel bolletje als neus, wat zwarte snorharen en als laatste in het roos een strikje.
En dan een topcoat of je ontwerp nog wat glans te geven en om te zorgen dat het langer blijft zitten!
xx Roos

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...