zaterdag 28 april 2012

Combineertips: demin shirt

Heeeey allemaal,

vandaag heb ik nog is een 'combineertips'-artikel voor jullie! Dit shirt vond ik echt superleuk & daarom besloot ik er een artikel mee te maken! Voor de outfits, klik op lees verder!


De eerste outfit die ik heb gemaakt, vind ik echt heel leuk om bv op het strand te dragen! Ik vind het geheel echt heel tof geworden! 


De tweede outfit heb ik simpeler gehouden, maar vind ik toch ook mooi! De sjaal van Asos matcht perfect met de top! :)  Om het toch iets specialer te maken heb ik glitterhakken van de forever21 gebruikt! 


En dan de laatste outfit! Deze outfit vind ik ook wel leuk, maar minder als de twee vorige! Ik ben wel helemaal verliefd op de simpele, maar supermooie zara-hakken! Alleen zijn ze duur, en hoog :) 




Welke outfit vind jij het mooist?

xx Laura

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om combineertips te doen!
    de 2de of 3de vind ik het leukst! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1ste en de 2de vind ik het mooiste ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...