dinsdag 5 februari 2013

Mijn Forever21 favorieten: februari 2013

Heey allemaal,

Vandaag weer even een 'mijn favorieten'-artikel. De laatste tijd ben ik nogal verslaafd aan de online shop van Forever21. Ik heb er nog nooit iets gekocht en ik koop niet online, maar hun kleren zijn zo leuk dat ik de winkel zou kunnen leeg-roven.
Maar hier zijn ze dan, mijn favorieten!

Ik hou zo van dit soort bloesjes! Ze zitten mooi, je kunt ze makkelijk combineren en toch staan ze heel erg sjiek.  (17.75 euro)

Dit shortje vind ik gewoon zo leuk :) De knoopjes maken het speciaal en toch niet te. (19.75 euro)

Dit tuniekje staat al een tijdje op de site, en telkens als ik het zie wil ik het hebben! (21.75 euro)

Playsuits zijn denk ik mijn favoriete zomerkledingstuk. ze zitten lekker comfortabel, maar ze zijn ook heel mooi. Ik zou het nog leuker vinden moest deze niet in het zwart zijn. (21.75 euro)

Geen idee of je het al wist, maar ik hou van jurkjes! In alle geuren (is nogal moeilijk), kleuren en maten! Dit vind ik zo'n mooie kleur en  een prachtige vorm. Trouwens, dit is heel goed voor als je wat dikkere billen hebt maar een smalle taille. (28.75 euro)
Ook dit jurkje vind ik super. Het is schattig en sjiek tegelijk en daar hou ik wel van. (26.75 euro)

Dit vind ik ook zo'n leuke jasjes! Ik hou van Jeansstof en ik hou van korte jasjes, dus dit is perfect. (28.75 euro)
 Dit zie je nu wel vaker, mouwen in andere stof en kleur. Ik vind het jasje wel veel mooier als het open hangt, maar ook zo vind ik het leuk. Het past overal bij en is een beetje stoerder. (31.75 euro)

Zo, welke is jouw favoriet?
en vind je forever 21 ook zo'n toffe winkel?

xx Laura
 

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...