zaterdag 1 juni 2013

Nails Of The Day - Hema 810

Gisteren heb ik een heel leuk kleurtje op mijn nagels gedaan. Ik heb de kleur gekocht toen ik met school naar Gent ben geweest. Toen hadden we in de middag even vrij en ben ik een paar spulletjes gaan kopen. (het was heel weinig en heb er denk ik geen shoplog van gemaakt). Ik heb de kleur al gebruikt in nail art, maar nu eens gewoon de kleur op mijn nagels.
Ik vind het echt een prachtige kleur, het is een mooi licht pastel geel. In 2 laagjes dekt het echt perfect, wat toch uitzonderlijk is voor een lichte pastel kleur.

Het borsteltje is niet te breed en niet te dun. De nagellak is ook makkelijk op te brengen kost niet veel (€2,95 geloof ik) Het is een long lasting nagellak en het zou er dus lang moeten opblijven. Ik heb nog een paar andere lakjes uit de long lasting collectie (zie vorige shoplog) en die blijven allemaal heel goed zitten. Hopelijk deze ook! (ik kan het nog niet echt vertellen want hij zit er pas van gisteren op, voorlopig nog niets aan de hand haha).

Alleen wel jammer dat de nagellakjes van hema geen naam hebben, alleen een nummer...

Het geeft je allesinds een heel leuk en zomers gevoel! Ik denk dat de kleur ook heel mooi zou zijn op een gebruinde huid!
xoxo Roos

6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...