dinsdag 28 augustus 2012

Nail Treatments


Eindelijk nog eens een artikel ;) Ik had nog een paar dingetjes klaarstaan voor jullie (kleine shoplog, nail tutorial...), maar mijn zus is op vakantie en heeft het fototoestel mee... Dus dat lukte even niet. Daarom zal ik het in dit artikel hebben over nail treatments, want je kan altijd leuke kleurtjes opdoen en mooie nail art maken, maar je nagels moeten ook verzogt worden zodat ze mooi blijven!

Het meest gekende merk met nail treatments is natuurlijk trind! Trind heeft heel wat mooie kleurtjes, maar ze hebben vooral heel goede verzorging!
Op deze foto staat 'The perfect system' er zijn dus nog meet treatments bij trind!
De Perfect System Set van Trind bevat zes producten waarmee je in twee weken tijd perfecte nagels, nagelriemen en handen hebt.

Cuticle remover: Het maakt de nagelriemen zacht en daardoor is het mogelijk de overtollige nagelriemen eenvoudig te verwijderen. Want overtollige nagelriemen zorgen ervoor dat je nagels minder rap groeien.
Cuticle Balsam: Is ook voor je nagelriemen, je masseerd het op je nagelriemen in, het heeft hetzelfde effect als de welbekende cuticle oil.
Nail Balsam:  Een Moisturizer voor je nagels. Helpt tegen het splijten en scheuren van je nagels.
Nail Repair Natural: Het is een nagelverharder die je nagels sterk maakt, maar soepel houd.
Hand Repair: Wat ben je met prachtige nagels als je handen er niet uitzien? Met deze hand repair (hand creme) maak je zo mooi, zacht en word het een proper geheel.
Nail Magic: Een hulpmiddel om de aanmaak van natuurlijk nagelvocht te stimuleren. Je behandelt je nagel in drie stappen. Met de zwarte rijde verwijder je het toplaagje van de nagel. de aanmaak van natuurlijk nagelvocht word gestimuleerd door de halve witte zijde. En als laatste wordt het nagelvocht gelijkmatig over de nagel verdeeld met behulp van de lange grijze zijde.

Ook o.p.i heeft heel wat verzorigingsproducten! Hier de bekendste op een rij:
 
Base Coat: Ja, iedereen kent een base coat wel, maar de base en top coat van o.p.i zijn heel bekend! Echt veel mensen gebruiken ze. Ze zijn blijkbaar heel erg fijn, maar ik garandeer je niks aangezien ik hem zelf nog nooit geprobeerd heb...
Nail Strengthner: Een nagelverharder die er weer voor zorgt dat je nagels sterk worden, minder pslijten of scheuren terwijl ze wel soepel blijven.
Chip Skip: Het voorkomt het afschilferen van de nagellak, super handig! 
Top Coat: Zoals ik al zei, super veel mensen hebben de base en top coat van opi!

Ook kruidvat eigen merk heeft een repair lijn. Ze hebben die al heel lang, vroeg werkte het al heel fijn, maar zat alles in van die lompe vierkante flesjes... Nu is de verpakking veel mooier, en doet het ook wat denken aan koh.

Base & Top Coat: Een base en top coat in elkaar! Ik denk persoonlijk dat het gewoon een transparante lak is, maar het kan ook een bepaalde werking hebben ;)
Nail Hardener: Zorgt ervoor dat je nagels sterker worden.
Nail Whitener: En eindelijk eentje waar over ik mee kan praten ;) Deze heb ik, en ik ben er heel blij mee!

En natuurlijk herome! Deze producten worden ook bij kruidvat verkocht!



 

Nagelverharder (Extra Sterk): Deze heb ik ook, en het is een super fijn wonder product! Het maakt je nagels super sterk en stopt het splijten metteen!
En dan heeft Herome ook nog een mildere en een normale versterker. Ze hebben ook nog whiteners die ook heel fijn werken, die had ik vroeger!

Zo, dit waren een paar merken met nail treatment producten! Hopelijk heb je er iets aan gehad!
x Roos

3 opmerkingen:

  1. Ben altijd nieuwsgierig naar Trind maar ze zijn zo duur helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de nailhardener van Kruidvat maar die mag je volgens mij maar 1x per jaar gebruiken, blijkbaar werkt het dus heel goed haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig artikel! i kwil erg graar wat producten van trind, maar er zit zo'n hoog prijskaartje aan ;(
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...