maandag 6 augustus 2012

Request: Nagellak Collectie

Het is me al een paar keer gevraagd in het gastenboek en in de reacties om mijn nagellak collectie te laten zien. Een 'nagellakstash' maar ik haat dat woord 'stash' ;) Dus ja ik dacht laten we dat nu eens doen, aangezien ik nu toch veel tijd heb om te schrijven!  Dus hier is 'ie ;)

Before you read: ik schrijf dit artikel dus niet om te stoefen met mijn nagellak of dergelijke!

Dit is dus (ongeveer) al mijn nagellak. Zoals je ziet veen van catrice en tot mijn verbazing ook een hoop van essence. De rekjes zijn van de ikea, ze worden daar gebruikt om kaders en schilderijen op te zetten maar ze zijn ook geweldig als nagellakrek! Pas wel op, want aan de zijkanten is er geen boortje (niet dat er bij mij al iets is afgevallen!). Euhm ja... Ik zou zeggen als je een leuk kleurtje ziet waarvan je de naam wilt zeg het dan! Ik werk op de rekjes met 2 rijen, dus de achterste rij zie je wel niet zo goed... Maar ik kon moeilijk al mijn nagellak er af halen en allemaal foto's gaan trekken van de nagellak appart... 
Dan de 'nail art', onder mijn rekjes staat een klein kastje (eigenlijk een nachtkastje, maar aangezien ik een hoogslaper heb kan ik dat niet gebruiken als nachtkastje) en daarop staat wat make-up en mijn pot met nail art brushes, en in de eerste schuif zit dan mijn 'nail art'.

 Dit zijn dus mijn nail art brushes, ik heb de van ebay en ze zijn daar echt goedkoop! het is van een hele goede verkoper waar ik ook mijn nagelwielen van kocht. Zonder verzendkosten en ze kosten misschien 2 euro voor 15 borsteltjes! De pot met daarin steentjes komen van de ikea.
 Dit is de inhoud van de schuif.
 Het eerste bakje dat vanvoor staan:
 Als eerste wat stickers, mini vijltjes...
 Dan nail hardener van herome en whitener van kruidvat eigen merk.
 In het bakje zit ook de essence magneet.
 Wat nagellak dat niet op mijn rekje gerakt, nail caring oil van essence (super product dat ook lekker ruikt!), repair and grow van HEMA, en nog wat duo's van essence.
 En dan ook nog stempelsetje van essence en wat buffers.
 Dan in het tweede mandje:
 Mijn nagelwielen, ook op ebay gekocht bij dezelfde verkoper en ze kostten iets van een euro voor 10 wielen.
 Dan allemaal vijlen.
 Stiftjes van essence, die het helemaal niet doen ;) En ook nog het dottingtool/pennetje van essence, heb ook roze glitters maar die staan ergens anders.
En voor de rest een bokepootje, teenspreiders, nail correctors, klippers...

En voor de rest zit er nog een nageldroger (van blokker voor 5 euro) en nagellak remover, watjes... in de schuif. En dat was het! Als je nog vragen hebt stel ze maar!
x Roos

7 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Mooi om al die lakjes samen te zien op die rekjes! Ook vind ik het super handig om te zien hoe jij het opbergen aanpakt. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien! Je hebt een boel mooie kleurtjes in je stash!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kleurtjes en leuke rekjes!
    vind het leuk om te zien dat je veel lakjes hebt, maar niet zo als andere bloggers té veel lakjes! bij jou kan ik nog zien dat je ze allemaal werkelijk gebruikt.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super toffe rekjes! hoeveel kosten ze?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dit is de korte versie, die kosten ongeveer 5 euro. Je hebt ook een langere versie van 7 of 8 euro. Ik ga trouwens binnenkort nog een rekje bijkopen, ik vind dat ze te vol staan en de lakjes beginnen zicht echt toe te nemen in mijn kastje... x

      Verwijderen
    2. Moet je dan zeker nog eens een foto van in een update zetten ofzo...!

      Verwijderen
  5. fijn artikel, mooie rekjes, leuke spulletjes en niet overdreven! love it! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...