zondag 6 januari 2013

Shoplog (Aalst - Londen - Leuven)

En we zijn nog eens gaan shoppen! In deze shoplog laat ik jullie spullen zien van 3 verschillende keren shoppen. Elke keer maar een paar dingetjes gekocht, dus ik dacht ik smijt het even allemaal op een hoop ;)
Ik ga het gewoon chronologisch doen.
Om te zien wat in de zakjes zit, klik je even verder.



Eerst ging bij mijn nicht slapen voor een paar nachten en dan zijn we 1 dag ook gaan shoppen in Aalst.
Pull Pimkie €22,99. Ik zocht al zo lang zo'n pull! Die van de H&M koop ik niet omdat ik denk dat die kapot zijn na 1 keer wassen...
Nagellak Catrice €2,69. Een super mooie kleur, vind ik en dan weet je de naam nog niet! 'Welcome to Roosywood' Hallo? die moest ik gewoon hebben! ;)
Foundation Hema €3,50. Foundation had ik echt nodig, deze is light to medium coverage, dus dat leek me wel goed voor mij. Zodat ik niet het gevoel heb dat ik een flamuurlaag make-up op heb, maar dat ik toch een goede coverage heb.
Oogschaduw catrice €2,89. Gewoon een bruin oogschaduwtje met wat shimmer.
Wit oogpotlood hema €2,50. Mijn wit oogpotlood was op en ik had een nieuw nodig, ik gebruik dat voor mijn binneste ooghoeken wat te highlighten. En soms ook op mijn waterlijn.
Poriënstrips action €0,99. Deze heb ik al eens gehad en ze zijn wel redelijk fijn. Ik laat ze er gewoon veel langer opzitten dan dat er op de verpakking staat en dan werkt het prima. Je huid rond je neus blijft nadien ook super lang super zacht!

Dan ging ik naar Londen! Daar heb ik ook een paar toffe dingetjes gevonden!
I♥London t-shirt £8 voor 2 (één voor mijn zus en één voor mij). Vorige zomer kocht ik een t-shirt van Monet in Frankrijk om in te slapen en ik wou er ook eentje van Londen voor in mijn bed.
Jas N.W.3 van €300 naar €124 afgeprijsd. Ik heb heel Leuven zitten afzoeken naar een winterjas en vond er geen naar mijn zin. Na het dan wat vergeten te zijn liep ik in Londen een winkeltjes binnen en wat vond ik daar? De perfecte jas! (de jas komt uit Londen, maar de prijs stond ook in euro's op het ticket).
 
Shortje Urban Outfitters van £38 naar £18 afgeprijsd. Dit shortje is zo leuk! Shortjes met panty's onder dat ben ik gewoon, dat is mijn ding. En ik voel me daar ook goed in. Dit leuke shortje met kant heeft langs achter een rits en leuke zakken.
Nagellak topshop ongveer £6  (?). Sorry ik vind het etiket niet meer... Maar wat een super mooi lakje!
Panty Primark £3 . De primark, in Londen moet je daar echt niet binnen gaan! veel te veel volk! Ze lopen daar met karren door een kledingwinkel en ik hoorde er alle talen, buiten Engels! Maar toch nog even deze panty's meegenomen.

En als laatste ben ik zaterdag nog even het stad in getrokken met 2 vriendinnen voor een gezellige namiddag!
Pull Pimkie €19,99. Deze was niet in solden (echt elk jaar is er minder solden!), maar ik had nog een andere pull en die was wel in de solden, maar bleef duurder dan deze. En deze was ook mooier. Het lijkt een heel saai ding op de foto, maar wacht tot je hem in het echt ziet! De stof is heel speciaal en het is gewoon een heel mooi ding.
Shirt H&M €14,95. In de H&M is ook echt amper solden, gewoon omdat het sowieso al super goedkoop is. Ik vond er dis leuke blouseje met opgerolde mouwen.
Sjaal zara €14,95. Een heel gewone sjaal, die mijn mama even goed kan maken voor mij. Maar voor 15 euro vind je daar geel wol voor hoor! En hij past ook heel mooi bij mijn nieuwe jas.
Oogschaduw basis essence €2,59. Ik hoor op verschillende blogs altijd dat deze zooo fijn is, dus ik wou hem een keer uitproberen! Ik had een oogschaduw basis nodig, dus ik dacht ik pak deze. Misschien schrijf ik er ook nog een review over als jullie dat willen.

En dat was mijn gehele shoplog, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!
xoxo Roos

4 opmerkingen:

  1. wat veel en wat een leuke dingen! die jas is ontzettend leuk :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke dingen! En wat leuk dat je naar Londen bent geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk :D Het was precies dus allemaal leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...