zondag 20 januari 2013

some winterstuff

Heey allemaal,

De winter is dan niet mijn favoriete seizoen, winterfashion vind ik meestal wel erg leuk! Lekker warme pullen en leuke leggings, I want them all :)
Daarom ga ik met jullie gewoon wat leuke stukken die ik heb gezien delen.

Om te beginnen had ik nog eens een collage gemaakt, en wow, die vest van de h&m is gewoon super! Ook de legging met studs en de sjaal vind ik heel leuk.


Dan verder nog wat gewone items van h&m:


Ik hou van bolletjes, dus vond ik deze meteen leuk :) Ik denk wel dat ik hem zelf nooit zou dragen, maar dat neemt niet weg dat ik hem geweldig vind.
 
Ik hou wel van leggings, ze zijn lekker warm en daarom lekker geschikt voor de winter. Deze is extra leuk door de bloemnprint!
 
 
Ook bij Pull&Bear zag ik een paar leuke dingetjes:
 
Dit is echt zo'n lekker warme pull om mee in de zetel een warme choco te drinken, haha :)
 
Ik hou van wintershortjes, ze zijn zo lekker zacht :)





En om het artikel niet te lang te maken, nog twee items van forever 21!

Forever 21 is een van mijn favoriete online shops, er zijn altijd meteen dingen die me aanspreken zoals deze sweater!


Deze legging vind ook echt leuk, met zo'n lange pull erover, ik zie het al helemaal voor me :)


Wat dragen jullie het liefst in de winter?
Bij mij sneeuwt het trouwens, hoe zit het bij jullie?

xx
Laura

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...