zondag 23 december 2012

Favoriete muziek November - December 2012

Ik heb juist gemerkt dat ik de favoriete muziek van november ben vergeten! Ach ja, dan doen we november en december maar samen! Hier is dus mijn favoriete muziek van deze 2 maanden.

Read All About It - Emeli Sande
Dit is echt een super grote favoriet van mij op dit moment. Ik vind het gewoon een prachtig nummer!

Let Her Go - Passenger
En ook dit vind ik een super mooi lied! Oké, het begint een beetje 'afgezaagd' te klinker, maar toch blijft het mooi!



Earthquake - Labrinth
Zalig! Ik heb het tijdens mijn pauzes in de examens vaak opgezet, werkt echt geweldig ;)

Diamonds - Rihanna

Girl on fire - Alicia Keys
Dit vind ik echt super goed! Heel mooi gezongen! Alicia Keys heeft gewoon een hele mooie stem!

One More Night - Maroon 5

Shake up Christmas - Train
Om ons even in de kerststemming te brengen ;)

All I Want for Christmas is You - Mariah Carey

Count on me - Bruno Mars
Super mooi liedje! Zo lief en schattig!

It wasn't me - Shaggy
Voor wat 'marginale' avonden met vriendinnen of je zus ;)

Club Can't Handle Me - Flo Rida
Zag overlaats de film step up 3 nog eens, en ik vond het zo'n zalig lied dat ik het terug ben beginnen luisteren.

Laten we eerst beginnen met te zeggen dat heel het nieuwe album van one direction in deze lijst zou moeten staan... Dus hier even een filmpje van het volledige album ;)
Geniet!

xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. leuke nummers! let her go is mijn favoriet :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'Read All About It' ook een super mooie tune!
    De rest is ook allemaal hele mooie muziek, een paar liedjes had ik nog nooit gehoord en staan nu ook in mijn favorieten lijst ;) Dankjewel! Kus!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...